Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دولت داشتن بهترین بستر فناوری اطلاعات را حقوق شهروندی همه ایرانی‌ها می‌داند و در قالب سیاست‌های خود فراهم آوری عادلانه این بستر برای همه شهروندان را پیاده‌سازی می‌کند. ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶ استانها آذربایجان غربی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، محمد جواد آذری جهرمی عصر امروز در جلسه شورای اداری آذربایجان غربی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های ارتباطی بسترساز توسعه سایر زیرساخت‌هاست بنابراین تمامی بخش‌ها نیازمند این مهم  هستند و باید بدان بیش از پیش توجه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: برقراری ارتباطات یکی از موضوعات اساسی است از این رو دولت یازدهم و دوازدهم این مهم را جزو حقوق شهروندی دانسته و آن را با شتاب بسیاری دنبال کرده و می‌کند.

آذری جهرمی افزود: امروز موفق شده ایم به دنبال حمایت تمامی دست اندرکاران نظام و سایر دستگاه‌ها یک جهش قابل توجهی در بحث ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشیم که این موضوع در آذربایجان غربی نیز محسوس است چراکه 42 شهر این استان به خدمات نسل سه و چهار مجهز هستند.

وی گفت: توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات مناطق شهری در حد مطلوبی است و در این میان کمبود در مناطق روستایی بسیار احساس می‌شود که این موضوع در استان آذربایجان غربی جدی‌تر از مناطق دیگر است.

آذری جهرمی اظهار داشت: 28 درصد روستاهای آذربایجان غربی هر سه نوع خدمات ارتباطی را دارند و 34 درصد دو ارتباط را دارند، 32 درصد نیز تک ارتباطی بوده و 4 درصد دیگر نیز هیچ گونه ارتباطی ندارند.

وی گفت: سال گذشته 220 میلیارد تومان در بخش فناوری اطلاعات آذربایجان غربی هزینه شده و تا پایان سال 97 افزون بر 154 میلیارد تومان دیگر نیز هزینه خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: 600 روستای آذربایجان غربی تا پایان سال از نسل سوم به نسل چهارم انتقال می‌یابد و موضوع بعدی توسعه تلفن‌های خانگی روستایی است که در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

انتهای پیام/ش

R41361/P1377/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۹۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در ۲۴ ساعت گذشته این پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبر‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

کشف ۳۰ دستگاه ماینر در شهرستان پلدشت شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی سالی با در آمد مالی خوبی را پشت سرگذاشت پیکر مادر دو شهید والامقام در ارومیه تشییع می‌شود احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه

دیگر خبرها

  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند
  • پروژه فیبر‌نوری منازل و کسب‌وکارها؛ بزرگترین پروژه تاریخ ارتباطات آذربایجان غربی
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست
  • اتصال روستا‌های ۲۰ خانوار اردبیل به شبکه ملی اطلاعات
  • بهره مندی دو روستای شهرستان تفت از اینترنت پرسرعت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته