Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شاگردان ایگور کولاکوویچ در تیم ملی والیبال قبل از اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی جهان که از عصر چهارشنبه رسما برای ایران آغاز می شود، برنامه شلوغ و پرکاری داشتند.

بازیکنان ملی پوش ایران عصر سه شنبه بعد از برگزاری تمرین خود از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ از ساعت ۱۹:۱۵ راهی جلسه آنالیز و فنی شدند تا به تماشای ویدئو و بررسی حریف خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی پوشان بعد از این جلسه از ساعت ۲۰ در هتل محل اقامت خود حاضر شدند تا به صرف شام بپردازند.

تیم ملی ایران روز چهارشنبه از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف پورتوریکو خواهد رفت که این دیدار به صورت زنده و مستقیم از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

کد خبر 4400803 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران مسابقات قهرمانی جهان والیبال مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی والیبال ایران کارلوس کی روش وینفرد شفر والیبال السد قطر جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۷۹۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل

مسابقات والیبال دانشجویان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه ۲ استان‌های شمالی کشور امروز به میزبانی دانشگاه شمال آمل آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، مسابقات والیبال دانشجویان امروز با حضور تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات در محل برگزاری این مسابقات با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار شد و سرپرست تیم های شرکت‌کننده و تیم‌های مدعو از مقابل جایگاه ویژه مسابقات رژه رفتند.

رئیس دانشگاه شمال آمل به تیم‌های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: دراین مسابقات هفت تیم از دانشگاه استان‌های مازندران، گیلان وگلستان شرکت کردند که به صورت دوره‌ای با هم رقابت می‌کنند.

حسین رنجبر افزود: تیم‌های شرکت کننده در مسابقات در دو گروه سه و چهار تیمی با هم رقابت می‌کنند و در نهایت دو تیم از هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود می‌کنند.

وی با بیان اینکه مسابقات به مدت یک هفته به میزبانی سالن ورزشی شمال مرعش دانشگاه شمال آمل برگزار خواهد شد یادآور شد: تیم قهرمان این دوره از مسابقات به عنوان تیم منتخب منطقه 2 به مسابقات سراسری والیبال دانشجویان پسر دانشگاه‌ها وموسسات آموزش عالی صعود می‌کند.

رئیس دانشگاه شمال آمل همچنین یادآور شد: این دانشگاه به واسطه برخورداری از امکانات زیرساختی و سالن های مجهز میزبانی این مسابقات را برعهده گرفته است.

وی گفت: وزارت علوم به درخواست دانشگاه شمال این میزبانی را به این واحد دانشگاهی واگذار کرد.

 رنجبر گفت: شهرستان آمل یکی از قطب‌های اصلی والیبال کشور بوده و والیبال دراین شهرستان از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در سطح دانشجویی به شناسایی استعدادهای جدید و معرفی به تیم‌های شرکت کننده درلیگ  والیبال منجر می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟