Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-03-19@02:53:33 GMT

سرپرست معاونت دانشگاه آزاد اسلامی ملارد منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۰۰۴۶

سرپرست معاونت دانشگاه آزاد اسلامی ملارد منصوب شد

سرپرست معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد با حکم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از ملارد، مهدی فتح‌الله رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران در حکمی، طهمورث آقاجانی را به‌عنوان سرپرست معاونت دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملارد منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح‌الله از تلاش‌های صادقانه سلمان صفوی در مدت تصدی معاونت اداری، مالی دانشگاه آزاد اسلامی ملارد قدردانی و ابراز امیدواری کرد با همت آقاجانی که تجربیات فراوانی در دانشگاه آزاد اسلامی دارد، طرح‌ها و اهداف علمی این واحد دانشگاهی اجرا شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای غرب استان تهران، ظرفیت‌های موجود ملارد برای تبدیل‌شدن به پارک علم و فناوری را مناسب ارزیابی و بیان کرد: «برای پیشرفت و ثبات دانشگاه آزاد اسلامی ملارد باید در کنار ارائه خدمات آموزشی به دانشجویان، راهکارهای اساسی برای کسب و کار جدید نیز ایجاد کرد.»

انتهای پیام/4065/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۰۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زاکانی در حکمی رضا محمدنژاد بیدخت را به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب کرد.

در متن حکم شهردار تهران خطاب به وی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و تجارب جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست شرکت بهره برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب می‌شوید.

امید است بر اساس اسناد بالادستی و برنامه‌های مصوب شهرداری تهران، در راستای ارتقای سطح کیفی شرکت و تسریع در انجام خدمت‌رسانی، نسبت به برنامه‌ریزی برای اطمینان از حسن اجرای امور، حفظ منافع، سرمایه و اموال شرکت و رفع موانع، همه توان و تجربه خویش را جهت تحقق چشم‌انداز «تهران؛ کلان‌شهر الگوی جهان اسلام» به کار گیرید.

توفیقات روزافزون شما را در ایفای مسئولیت محوله از خداوند منان مسألت دارم.

کد خبر 6057176

دیگر خبرها

  • انتصاب جدید در باشگاه تراکتور
  • «سرپرست مدیریت امور اجتماعی» دانشگاه علامه منصوب شد
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • سرپرست شرکت مترو تهران و حومه منصوب شد
  • سرپرست مدیریت امور اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی منصوب شد
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) منصوب شد
  • دو انتصاب جدید در سازمان امور دانشجویان
  • سرپرست شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه منصوب شد
  • سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری پژوهشگاه دانشگاه هایتک کرمان منصوب شد