Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ > سینما - روزنامه کیهان چاپ4شنبه 21شهریور نوشت:بازیگر سینما و تلویزیون به خاطر دعوت مردم به رأی دادن به حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری از مردم عذرخواهی کرد.

گوهر خیراندیش در بخشی از گفت وگو با یک برنامه اینترنتی گفت: من قبلا هم از همه مردم عذر خواستم، قبلا هم با مردم صحبت کردم که من طبق همان چیزهایی که اعتقاد داشتم،  فکر می‌کردم که هر آدمی باید برای سرنوشت کشورش تصمیم بگیرد و رای بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
من فکر می‌کردم جناب آقای روحانی به وعده‌هایی که داده‌اند، وعده‌های قشنگ و زیبا، ]عمل می‌کنند[ و بنده هم به آن وعده‌ها رای دادم.  وی تصریح کرد: چه می‌دانستم که نه تنها به وعده‌هایشان عمل نمی‌کنند، بلکه در کشورمان می‌توانیم کسانی را داشته باشیم که مال مردم را بدزدند و از کشور خارج بشوند.
1717
کلید واژه‌ها : محمدجواد آذری جهرمی - وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات - تلگرام - فیلترینگ -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمدجواد آذری جهرمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تلگرام فیلترینگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: با گذشت بیش از یک هفته از انجام عملیات موفقیت آمیز وعده صادق که در پاسخ به جنایت صهیوینست‌ها در هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق انجام شد همچنان محافل سیاسی و رسانه‌ای جهان به دنبال تحلیل این عملیات مهم و بررسی ابعاد مختلف آن و جایگاه بازدارندگی این اقدام مهم جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حاکمیت سیاسی کشور هستند.

«سلیم المنتصر» فعال سیاسی و تحلیلگر یمنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر به تحلیل اهمیت عملیات موفقیت آمیز ایران علیه رژیم صهیونیستی و میزان خسارات وارده به این رژیم با وجود سانسور شدید خبری پرداخت. در ادامه مصاحبه را می‌خوانیم:

تحلیل شما از ابعاد کمی و کیفی عملیات پهپادی و موشکی ایران به اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی چیست؟

در عملیات «وعده صادق» ۳۱۳ فروند موشک و پهپاد در اعماق رژیم صهیونیستی اصابت کرد که این امر موجب خشنودی مسلمانان و آرامش قلوب مومنین شد و از سوی دیگر پرچم اسلام را برافراشت و عزت را به امت اسلام بازگرداند.

این عملیات میزان ضعف قدرت‌های غربی به سرکردگی ایالات متحده آمریکا که با وجود برخورداری از ناوگان های متعدد هوایی و دریایی و سامانه‌های دفاع موشکی قادر به مقابله با اکثر حملات نبودند، را برای همه جهان آشکار کرد. با این حال، تمام جهان با چشمان خود موشک‌ها و پهپادهای ایرانی را دیدند که بر فراز رژیم صهیونیستی پرواز می‌کردند و پایگاه هوایی نواتیم ویژه هواپیماهای اف-۳۵ آمریکایی که تنها ۱۵ کیلومتر با رآکتور هسته‌ای دیمونا فاصله دارد، را هدف قرار دادند محلی که هواپیماهای‌شان که در حمله به کنسولگری ایران در دمشق مشارکت داشتند از آنجا پرواز کردند.

عملیات موفقیت آمیز ایران همچنین پایگاه اطلاعاتی در جولان اشغالی را هدف قرار داد که این پایگاه متخصص جاسوسی از محور مقاومت در سوریه است و در حمله به کنسولگری ایران در دمشق نیز نقش داشت.

این حمله تا چه میزان موفقیت آمیز بود و چه هزینه‌هایی را بر اسرائیل تحمیل کرده است؟

استفاده جمهوری اسلامی ایران از موشک‌های بالستیک «عماد»، موشک‌های کروز «پاوه» و پهپادهای «شاهد ۱۳۶» بیانگر میزان عزم رهبری ایران برای وارد کردن بیشترین خسارت ممکن به پایگاه‌های مورد هدف است. تسلیحات به کار رفته بسیار دقیق و مخرب بوده و از مهم ترین سلاح‌های راهبردی جمهوری اسلامی به شمار می‌رود. این موضوع همچنین بیانگر میزان توانایی و شجاعت رهبری ایران برای ضربه زدن بدون تردید به دشمنان و تنبیه متجاوزان به حاکمیت و خاک ایران است.

با وجود ادعای ارتش رژیم صهیونیستی مبنی بر مقابله با ۹۹ درصد موشک‌ها و پهپادهای ایرانی، نفوذ به حریم هوایی و دور زدن سامانه‌های پدافند هوایی صهیونیستی، آمریکایی، انگلیسی، فرانسوی و اردنی به خودی خود یک دستاورد بسیار مهم است.

به ادعای ارتش رژیم صهیونیستی، تنها ۳ تا ۴ موشک به اراضی اشغالی اصابت کردند، اما در ویدیوهای فیلمبرداری شده توسط شهروندان فلسطینی و همچنین شهرک نشینان، ده‌ها موشک و پهپاد در داخل رژیم صهیونیستی سقوط کرد به طوری که آسمان فلسطین اشغالی را روشن کردند و این گواه روشنی است که این عملیات صد درصد موفقیت آمیز بوده و به اهداف خود دست یافته است.

گزارش‌های اولیه حاکی از کشته شدن بیش از چهل و چهار نظامی و افسر صهیونیست و زخمی شدن صدها نفر است و همچنان آرامش به اراضی اشغالی بازنگشته است.

نقش این حمله در تضعیف بازدارندگی اسرائیل و در مقابل تقویت بازدارندگی ایران به چه صورت است؟

این موضوع برای صهیونیست‌ها یک شوک بود و جبهه داخلی آنها را سردرگم کرد و آنها را به طور کامل از پاسخگویی به حملات ایران منصرف کرد. صهیونیست‌ها مطمئن هستند که اگر حماقتی از سوی آنها، صورت بگیرد ایران هرگز در سوزاندن آنچه تل آویو نام دارد تردید نمی‌کند.

واکنش برخی از سران عرب وابسته به محور آمریکایی و صهیونیستی را در خصوص عملیات وعده صادق را چطور ارزیابی می‌کنید؟

عده‌ای از عرب‌ها با قهرمانی صدام حسین که گفته می‌شد با ۳۹ موشک به اسرائیل حمله کرده بود، مدت ها ما را آزار می‌دادند و او را شوالیه اعراب خواندند با وجود اینکه او ده‌ها میلیارد دلار غرامت به صهیونیست‌ها پرداخت کرد.

اما امروز در این عملیات، ولی امر شجاع و مؤمن مسلمین جهان، با صدها موشک و پهپاد جلوی چشم همگان در جهان قلب رژیم صهیونیستی را در هم کوبید پس اعراب کجا هستند؟

آنها فقط برای خدمت به آمریکا و اسرائیل متحد می‌شوند، همان طور که در یمن این کار را انجام دادند. مردم یمن را کشتند و اکنون در خدمت به اربابان صهیونیست در پی تلاش برای شکستن محاصره یمن در باب المندب علیه رژیم صهیونیستی هستند. این مزدوران به دنبال یافتن راه‌های زمینی هستند تا جایگزینی برای رژیم صهیونیستی شود و غذا، دارو و هر آنچه صهیونیست‌ها برای ادامه نسل کشی مردم در غزه نیاز دارند را از طریق امارات، عربستان سعودی و اردن به این غاصبان برسانند.

این اعراب منافق شکست خورده‌اند و این ولی وفقیه مومن و شجاع است که تاریخ برای او در صفحاتی از نور شجاعت را ثبت می‌کند و جهان از او به عنوان نماینده اسلام ناب محمدی و مدافع مستضعفان یاد خواهد کرد. فلسطین آزاد و مستقل و زنده است و نابودی از آن صهیونیست‌ها و دنباله‌ها و حامیانشان است و در نهایت این جمهوری اسلامی ایران است که همچنان ستون خیمه گاه اسلام و مسلمانان خواهد بود.

کد خبر 6085791 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • خوشحالی مردم از آبرسانی به ۷روستای قلندرآباد فریمان
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • خوشحالی مردم و کشاورزان از بارش رحمت الهی
  • قدرت عملیاتی ایران، صهیونیست‌ها را از پاسخ جدی پشیمان کرد
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • متهم به قتل در دادگاه: پشیمان نیستم
  • ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • حال خوب| خوشحالی مردم «حُمِیل» از سیل جمعیت زائران اربعین
  • سینما دست یک عده خاصی است/ جزو هیچ باندی نیستم