Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-29@11:16:51 GMT

بعد از جام جهانی تاکتیک تیم ملی را تغییر دادیم

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۰۸۰۸

به گزارش وانانیوز، 

کارلوس کی‌روش در نشست خبری بعد از بازی با ازبکستان که منجر به  اظهار داشت: بازی امروز بسیار خوب بود. هر دو تیم خوب بازی کردند من به هر دو تیم بابت چنین بازی تبریک می‌گویم.

وی افزود: نتیجه در بازی امروز مهم نبود. با این حال این بازی بسیار جالب بود. این مسابقه آماده سازی برای بازی‌های آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی‌روش در خصوص قراردادش با تیم ملی ایران و شانس قهرمانی ایران در این مسابقات تاکید کرد: نتیجه در جام ملت‌های آسیا بسیار پیچیده است. بسیاری از تیم های آسیایی می خواهند قهرمان آسیا شوند. این یک روند بسیار دشوار است. اگر بخواهم درباره آینده‌ام حرف بزنم باید بگویم هنوز قرارداد امضا نکرده‌ام. من همچنان در حال انتظار هستم.

وی در خصوص اینکه تیم ملی ازبکستان در این دیدار خوب بازی نکرد گفت: زمان حضور کوپر برای پیوستن به تیم شما یک ماه بوده است. شما باید به مربی اعتماد کنید. تیم شما به آرامی شروع به رشد می کند.

سرمربی تیم ملی در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در این چند سال اخیر گفت: قبل از جام جهانی، تاکتیک های ما متفاوت بود. پس از جام جهانی گذشته تاکتیک های‌مان را تغییر دادیم. جام ملت‌های آسیا و جام جهانی متفاوت هستند. ما این فرصت را برای جوانان فراهم کردیم که از آنها بازی بگیریم و به آنها میدان بدهیم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن

نایب قهرمان دو دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا به فینال هفدهمین دوره این رقابت‌ها راه یافت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی تایلند از ساعت 14:30 امروز (جمعه - به وقت ایران) در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024، در سالن هوامارک ایندور بانکوک به مصاف تاجیکستان رفت که در پایان وقت‌های عادی و اضافه دو تیم به تساوی 3 - 3 رضایت دادند، اما در ضیافت پنالتی‌ها میزبان مسابقات با نتیجه 6 بر 5 پیروز شد و به فینال راه یافت.

صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود

تایلند به لطف برتری در این بازی، به فینال جام ملت‌های آسیا صعود کرد و از ساعت 14:30 روز یکشنبه 9 اردیبهشت (به وقت ایران)، مقابل برنده دیدار ایران - ازبکستان صف‌آرایی می‌کند. بازنده بازی ایران و ازبکستان نیز از ساعت 11:30 همان روز، در مسابقه رده‌بندی برابر تاجیکستان به میدان می‌رود.

با توجه به صعود چهار تیم ایران، ازبکستان، تایلند و تاجیکستان به جام جهانی فوتسال، مرحله پلی‌آف برای تعیین سهمیه پنجم قاره آسیا برای صعود به جام جهانی در جریان است. شاگردان مجید مرتضایی در تیم ملی افغانستان با نتیجه 5 بر 3 از سد عراق گذشتند و قرقیزستان با نتیجه 3 بر 2 مقابل ویتنام پیروز شد.

شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم

افغانستان و قرقیزستان از ساعت 8:30 روز 9 اردیبهشت برای کسب پنجمین سهمیه آسیا در جام جهانی با هم روبرو می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • اسرائیل درمانده است ایران قواعد بازی را تغییر داد | این جمله یک اشتباه بزرگ از سوی بایدن بود
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • جلال زاده: ایران در عملیات " وعده صادق" در راهبرد و تاکتیک رژیم صهیونیستی را غافلگیر کرد + فیلم
  • جلال زاده: غافلگیری ایران در عملیات وعده صادق در راهبرد و تاکتیک بود + فیلم
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • صعود تایلند به فینال جام ملت‌ها/ امید افغانستان به جهانی شدن