Web Analytics Made Easy - Statcounter

بطحایی با اشاره به اهمیت نقش معاونت حقوقی و امور مجلس در کارهای آموزش و پرورش، آن را دراجرای سیاست های این وزارتخانه موثر دانست.

به گزارش  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در آئین تکریم و معارفه معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش‌وپرورش با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری محرم اظهار کرد: حوزه معاونت حقوقی و امور مجلس جزء سخت‌ترین حوزه‌های کاری در آموزش‌وپرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس شورای اسلامی همواره با سیل خواسته‌های مردم در حوزه‌های انتخابیه خود مواجه هستند، توقعاتی که در سال‌های اخیر به‌شدت افزایش‌یافته و از طرفی مشکلاتی مانند بیکاری، اقتصادی وغیره باعث فشار مضاعف به نمایندگان شده است و طبیعتاً نمایندگان برخی از این فشار‌ها در حوزه آموزش‌وپرورش را به ما منتقل می‌کنند لذا معاونت حقوقی و امور مجلس باید با صبر زیاد و تعامل سازنده به خواسته‌های مردمی نمایندگان پاسخ دهد.

ایجاد ظرفیت های قابل قبول در گرو تعامل با قانونگذاران

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تعامل با قانون‌گذاران می‌تواند ظرفیت‌های خوبی را در آموزش و پروش ایجاد کند و این کار بسیار سخت و نیازمند صبر و تلاش مضاعف در حوزه حقوقی و امور مجلس است.

بطحایی اظهار کرد: کار معاونت حقوقی و امور مجلس را به نقش گردان تخریب در جبهه‌ها تشبیه کرد که در گمنامی، معبر را برای اجرای سیاست‌های آموزش‌وپرورش آماده می‌کنند.

وی حجم کار در قسمت امور مجلس را بسیار زیاد توصیف و بیان کرد: حجم کار در این قسمت، سایر بخش‌های معاونت حقوقی را هم تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: حساسیت در این حوزه نسبت به سایر حوزه‌ها بیشتر است و نیازمند همدلی و رازداری همه همکاران است گاهی اوقات کوچک‌ترین غفلت می‌تواند هزینه‌های سنگینی را بر دوش آموزش‌وپرورش بگذارد و همه کارکنان این معاونت باید نهایت دقت را در انجام امور داشته باشند.

وزیر آموزش‌وپرورش در پایان مراسم گفت: از زحمات یوسف نجفی تشکر می‌کنم و از وجود وی به‌عنوان مشاور استفاده خواهیم کرد همچنین امیرعلی نعمت الهی را نیرویی توانمند دانست که از سوابق درخشانی برخوردار است و با فضای حقوقی، املاک و امور مجلس کاملاً آشناست.

در این مراسم حکم انتصاب امیرعلی نعمت الهی توسط وزیر آموزش‌وپرورش به وی اعطا شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش اخبار مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۰۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، آیت الله محامی، نماینده ولی فقیه در این مراسم، گفت: بهبود شاخص های کیفی و کمی در حوزه آموزش سیستان و بلوچستان، نیازمند تعامل با خیران نیک اندیش دارد.
همچنین ادهم رئیس کمیسیون مدرسه یاری انجمن خیران مدرسه ساز،گفت: مهمترین نیاز آموزش وپرورش توسعه انسانی ونرم افزاری است که با همکاری آموزش وپرورش، نوسازی وتجهیز مدارس وانجمن خیران در سیستان وبلوچستان محقق می شود.
بروشکی مدیرکل آموزش وپرورش سیستان وبلوچستان هم گفت: امسال 98 هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس می شوند.

دیگر خبرها

  • آمریکا هزینه سنگینی برای انحراف ذهن و فکر دختران ما داده است
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شأن این قشر برگزار شود
  • آمریکا هزینه سنگینی برای بی حیایی دختران ایرانی در نظر گرفته است
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران