Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری از افزایش تلفات انفجار امروز در ولایت ننگرهار افغانستان به ۵۰ کشته و ۵۷ زخمی خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در حادثه تروریستی امروز سه شنبه در منطقه «دکه» در شهر «مهمند» واقع در بزرگراه جلال‌آباد- تورخم واقع در ولایت ننگرهار افغانستان تا کنون ۵۰ نفر کشته و ۵۷ فرد دیگر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این خبرگزاری، عطاالله خوگیانی سخنگوی والی ننگرهار واقع در شرق افغانستان در این خصوص اعلام کرد: یک عامل انتحاری بعداز ظهر امروز خود را در میان جمعیت تظاهرکنندگان در شهرستان «مهمند» این ولایت منفجر کرد که بر اثر آن دست‌کم ۵۷ نفر زخمی شده اند.

براساس اعلام خبرگزاری طلوع، معاون شورای ولایتی ننگرهار نیز اعلام کرد که این رویداد بیش از ۵۰ کشته به جا گذاشته است.

این در حالیست که شهروندان شهر «شینوار» این ولایت در اعتراض به زورگویی از سوی یک فرمانده پلیس محلی در بزرگراه «تورخم- جلال آباد» تظاهرات کرده بودند که انفجاری در میان آنها صورت گرفت.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)

 

 

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم) لحظه انفجار وحشتناک چاه فاضلاب در تبریز (فیلم) لحظه وحشتناک انفجار مین در دست سربازان روس (فیلم)

دیگر خبرها

  • ایجاد مجتمع‌های زراعتی در افغانستان
  • فیلم/ تصادف اتوبوس در پرو با ۳۸ کشته و زخمی
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • شکسته شدن سد در کنیا / بیش از ۱۲۰ نفر کشته شدند + عکس
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • انفجار کامیون در کامبوج با ۲۰ کشته (فیلم)
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • لیلام ۱۶ میلیون دلار در افغانستان
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت