Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@18:58:29 GMT

قرآن و احاديث، اساس و بنيان دانشگاه ها

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۱۲۶۸

گلپايگاني در مراسم تكريم و معارفه نماينده ولي فقيه در دانشگاه ها گقت: اساس و بنيان نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ها قرآن و احاديث است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مراسم تكريم حجت الاسلام والمسلمين محمديان رئيس سابق نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها و معارفه حجت الاسلام والمسلمين رستمي رييس جديد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاههاي سراسر كشور در تالار علامه اميني دانشگاه تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 حجت الاسلام والمسلمين محمد محمدي گلپايگاني در مراسم تكريم و معارفه نماينده ولي فقيه در دانشگاه ها خطاب به حضار افزود: شما استادان نبايد فرصت تبليغ را از دست دهيد و جوانان دانشجو آماده نصحيت شما هستند و اساس و بنيان نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ها قرآن و احاديث است و قرآن و حديث بايد بنياد كار شما باشد و اساتيد اين را بدانند كه آنچه انجام مي دهند ذخيره آخرت است. رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به فرارسيدن ماه محرم اظهار داشت: امام حسين (ع) كسي است كه نهضتشان جاويدان و هميشگي تا قيام قيامت است و گذشت زمان اين مسائل را فراموش نمي كند.
 حجت الاسلام والمسلمين گلپايگاني گفت: رهبر اين نهضت انقلابي حسين بن علي (ع) است كه شخصيت ممتاز و برجسته و ريشه اي پاك دارد كه اين امر غيرقابل انكار است و هدف آن امام بزرگوار مقدس بوده است يعني­ نه براي گرفتن قدرت بوده است و هر چه داشت در راه خدا داد و در پايان گفت راضي ام به رضاي خدا بنابراين عزيزان و افرادي كه در اين نهاد كار مي كنند بايد مانند پيامبر اكرم عمل كنند و اخلاق خوش داشته باشند و اين را بدانند كه جوانان ما در دانشگاه ها هيچ پناهي غير از روحانيت و اساتيد دلسوز ندارند بنابراين شما اساتيد بايد سنگ صبور دانشگاهيان باشيد.
رئيس دفتر مقام معظم رهبري در تكريم رئيس سابق نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه هاي سراسر كشور نيز گفت: سلام گرم مقام معظم رهبري را به همه شما مي رسانم و بايد بگويم كه حجت الاسلام والمسلمين محمديان از دوستان ما هستند و قطعاً بارها در دفتر مقام معظم رهبري براي اشاره به فعاليت هاي اين نهاد در دانشگاه ها حاضر بودند و من در دفتر مقام معظم رهبري از حجت الاسلام و المسلمين محمديان چيزي جز حسن خلق و دلسوزي نديدم. 
­­

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: تکریم معارفه رئیسان نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر آوج دعوت مؤمنین به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: تقوا یعنی عمل به واجبات و ترک محرمات است.

وی با اشاره به اجرای طرح نور توسط فراجا اظهار کرد: اقدامات خوبی در راستای کاهش کم حجابی در حال انجام است و انتظار می‌رود اینگونه فعالیت‌ها بیش از پیش انجام گیرد.

موسوی به دیدار معملمان با رهبری معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: معلمان باید الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند زیرا همه تلاش‌ها می‌بایست منجر به تعلیم و تربیت شود.

امام جمعه آوج تصویب سند تحول آموزش و پرورش را ضروری دانست و یادآور شد: علامه شهید مطهری و علمایی همچون حسن زاده آملی و.... در مسیر تربیت شاگردان طراز اول انقلاب تلاش‌های زیادی کرده‌اند.

حجت السلام موسوی وجود رهبری معظم انقلاب اسلامی را مایه برکت و پیشرفت امت‌های اسلامی دانست و افزود: وقتی فرمان انتقام از رژیم غاصب صهیونیستی توسط مقام معظم رهبری صادر شد چشم دوستداران و دشمنان به سمت ایران اسلامی بود که آیا این اقدام به سرانجام خواهد رسید.

موسوی خاطر نشان کرد: وقتی به حوادث آمریکا نگاه می‌کنیم می‌بینیم که پلیس آمریکا در اوج ادعای حقوق بشر برخورد خشونت آمیزی با دانشجویان خود دارد.

امام جمعه آوج ضمن تسلیت سالروز شهادت امام صادق علیه السلام بیان کرد: آن حضرت در خفقان زمان خود توانست شاگردان زیادی را تربیت کند لذا وظیفه داریم در خور شأن حضرت برنامه عزاداری برگزار نمائیم.

کد خبر 6095713

دیگر خبرها

  • اقدامات بی بدیل امام صادق علیه السلام در حفظ و صیانت از روایات
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • معلم اساسی‌ترین عامل تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت است
  • آموزش و پرورش محوری‌ترین دستگاه در شکل‌گیری هویت نسلی است
  • بیانات رهبری در جمع معلمان شور امید آفرین و انگیزه بخش بود
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است