Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@02:56:47 GMT

«عصری با نمایش» به‌ مدت ۲ هفته تعطیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۱۵۸۲

«عصری با نمایش» به‌ مدت ۲ هفته تعطیل می‌شود

جلسات نمایشنامه‌خوانی «عصری با نمایش» به مدت دو هفته تعطیل خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی این برنامه، برنامه «عصری با نمایش» که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود در دو هفته پیش‌رو به دلیل همزمان شدن با ایام سوگواری دهه اول ماه محرم برگزار نمی‌شود.

این برنامه بعد از سپری شدن دهه اول ماه محرم، روال عادی خود را از سر خواهد گرفت و جلسات بعدی آن روزهای پنج‌شنبه و جمعه ۵ و ۶ مهر برگزار خواهد شد که جزییات آن در خبرهای بعدی اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوره جدید برنامه «عصری با نمایش» با مدیریت آرش آبسالان و علی صلاحی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته رأس ساعت ۱۵ در تماشاخانه مهرگان برگزار می‌شود.

نخستین دوره این برنامه با مدیریت آرش آبسالان و علی صلاحی اوایل دهه هشتاد در کافه تریای اصلی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شد و حال بعد از ۱۶ سال دوره جدید آن در تماشاخانه مهرگان واقع در خیابان خارک برگزار می‌شود.

انتهای پیام/4072/4031/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۱۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود

به گزارش ایسنا به نقل از روابط اداره کل هنرهای نمایشی و بنا بر اعلام شورای نظارت و ارزشیابی، به دلیل همزمانی با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، همه نمایش‌های در حال اجرا (به جز نمایش‌های متناسب و مرتبط) بعد از اذان مغرب روز جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ تا پایان روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه به صحنه نخواهند رفت.
مطابق این گزارش، ادامه اجرای نمایش‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه از سر گرفته خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لحبازی درست نیست
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • سینماها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • تمرین در روز تعطیل: ستاره مصدوم رم به لورکوزن می‌رسد
  • تئاتر ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۲ روز تعطیل می‌شود
  • سالن‌های نمایشی ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت‌ماه اجرا نخواهند داشت