Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@16:53:11 GMT

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 20 شهریورماه

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۱۸۴۱

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 20 شهریورماه

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در روز گذشته (سه شنبه 20 شهریورماه) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

کری: مخالفان مذاکره با آمریکا اکنون دست برتر را در اوضاع سیاسی ایران دارند 

وزیر پیشین خارجه آمریکا در جدیدترین مصاحبه خود گفت: دولت دونالد ترامپ به دنبال تغییر نظام ایران است و به تصمیم خطرناکی رسیده‌ که برای منافع ملی ما فوق‌العاده خطرناک و غیرسازنده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراق و اقلیم کردستان باید تروریست‌ها را تحویل ایران دهند/ تکرار برخورد در صورت ادامه ناامنی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به این پرسش که از نظر نظامی به اهداف تعیین‌شده در حمله موشکی به مقر تروریست‌ها در کردستان عراق رسیدید، گفت: کاملاً؛ دقت کار اطلاعاتی و فرماندهی موشکی، دقیق پیش رفت و به همه اهداف رسیدیم.

صفحه نخست روزنامه‌های 20 شهریورماه

هیئت انقلابی و هیهات از جا ماندن درتاریخ، توصیه های بانک جهانی اقتصاد را به خاک سیاه نشاند، «همین که هست » پاسخ مطالبات اقتصادی، 30 میلیارد دلار دست مردم است،سرعت در رسیدگی ها براساس قاون و عدالت، از مردم عذرخواهی می کنیم ، مورد عجیب دلسوزی برای آدمکش ها از عناوین اصلی صفحه نخست روزنامه‌های امروز است.

 ثبات نسبی قیمت خودرو + جدول قیمت

قیمت خودروهای داخلی امروز در بازار تهران نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت ماند.

افشای پرده‌ای ناگفته از کارشکنی‌های ضدایرانی فرانسه 

آنچه در بخشی از کتاب خاطرات «جان کری»، وزیر خارجه سابق آمریکا درباره یکی دیگر از مانع‌آفرینی‌های فرانسه آمده به نوعی در بردارنده زوایای تازه‌ای از ابعاد کارشکنی‌های پاریس علیه تهران است.

                                                 

                                             برای دیدن این اخبار روی عناوین آن کلیک کنید.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «زهر یک خبر شیرین!»، روزنامه خبرشمال با تیتر «((استیضاح)) تنها هنر شورا!» روزنامه شهرآرا با تیتر «دست خدا با جماعت است» و روزنامه نقدحال با تیتر «زن کشی دخترکشی عزیزکشی» منتشر شد.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها