Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول اورژانس 115 گالیکش عصر روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه که در ساعت 10:40 صبح امروز در سه راهی روستای قلی تپه رخ داد، یک خودروی پراید که از مسیر روستای قلی تپه وارد مسیر جاده گالیکش به سمت روستای دوزین شده بود، با یک دستگاه پراید دیگر تصادف می کند.
کیومرث یحیایی افزود: یکی از این خودروها دارای دو سرنشین بود که با خوردروی دیگر که با هشت سرنشین به سمت روستای دوزین در حال حرکت بود برخورد کرده و تمامی 10 سرنشین این دو خودرو به علت جراحات وارده، توسط آمبولانس های 115 گالیکش، پایگاه سه راهی روستای تراجیق و هلال احمر مینودشت روانه بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مجروحان ابتدا روانه بیمارستان فاطمه الزهرا مینودشت شده و چهار نفر از سرنشینان دو خودرو به علت شدت جراحات وارده به بیمارستان شهید مطهری گنبد انتقال یافتند.
پلیس راه مینودشت علت تصادف را عدم رعایت حق تقدم و سد معبر نمودن خودرویی که از سمت روستای قلی تپه در حال حرکت بود، اعلام کرد.
/1860/7481
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت بیمارستان پلیس راه تصادف خودرو هلال احمر رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۱۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟

فرمانده انتظامی بندرعباس، از فوت سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس سرهنگ عباس علی یاری، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: عصر روز دوشنبه، 3 اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بة‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی شد.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام می‌شود.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • ۴۵ فقره سرقت در پرونده سارق خودرو و محتویات خودرو
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به فوت ۲ نفر شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • ماجرای جان باختن سرنشین خودروی سوخت‌بر قاچاق چه بود؟
  • تصادف منجر به فوت در چهارمحال و بختیاری
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید