Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه گفت، کشورش نسبت به تحقق راهکاری مسالمت‌آمیز برای حل بحران موجود در وضعیت فعلی ادلب امید دارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، الکساندر لاورنتیف، نماینده ویژه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه اظهار کرد، به اعتقاد وی، تفکیک شبه‌نظامیان افراطی و جناح مخالف میانه‌رو در ادلب امری است که برعهده ترکیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پس از دیدارش با استفان دی‌میستورا، نماینده سازمان ملل متحد در امور سوریه به خبرنگاران گفت: ما می‌گوییم وضعیت در ادلب باید به طور کامل و با استفاده از راهکاری مسالمت‌آمیز حل و فصل شود. عدم استفاده از نیروی نظامی در این زمینه امری محتمل است.

این مقام روسی تصریح کرد: استان ادلب در حیطه مسئولیت‌های ترکیه است و این مسئولیت آنهاست که میان اپوزوسیون میانه‌رو و افراط‌گرایانی از جبهه النصره و سایر گروه‌های تروریستی تمایز قائل شوند.

لاورنتیف اعلام کرد: در صورت وقوع درگیری، نیروهای نظامی به دنبال آن خواهند بود که تلافات غیرنظامی را به حداقل برسانند.

وی ادامه داد: رهبران روسیه و ترکیه در حال همکاری جدی برای یافتن راهکار هستند. به گفته این مقام روسی، ترکیه و روسیه درباره مواضع افراط‌گرایان در منطقه آگاهی دارند.

نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور سوریه اظهار کرد: این که ترک‌ها بتوانند کار خود را به سرانجام برسانند، امری بسیار دشوار است. ما می‌کوشیم برای این مشکل راهکار پیدا کنیم.

لاورنتیف تأکید کرد: غیرممکن است که بتوان تصور کرد این منطقه در دستان گروه‌های تروریستی باقی بماند زیرا این امر تهدیدی برای منطقه و جهان محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آنها امروز آنجا هستند و فردا سر از کشورهای دیگر در اروپا یا حتی آمریکا در خواهند آورد. از همین رو است که حذف آنها به عنوان یک پدیده، امری ضروری است.

این مقام روسی در پاسخ به پرسشی درباره منظور خود از «حذف»، بیان کرد: اگر آنها تسلیم شوند، بهترین تصمیم خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۲۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)

فیلم بیوگرافی جدید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که شخصیت اصلی آن را توسط هوش مصنوعی به نمایش می گذارد، در ماه سپتامبر اکران می‌شود.

به گزرش ایسنا، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد.

«پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد.

در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

پوتین ساخته شده توسط هوش مصنوعی

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد

دیگر خبرها

  • پوتین به چین سفر می‌کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می کند
  • «پوتین» ماه می به چین سفر می‌کند
  • امنیت منطقه محور اصلی دیدار پوتین و علی‌اف
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • پوتین: روش های تروریست ها روز به روز پیچیده تر و وحشیانه تر می شود
  • شولتز: پوتین حق ندارد از امانوئل کانت نقل قول کند!
  • چرا پوتین در جنگ اوکراین از سلاح هسته ای استفاده نمی کند؟
  • روز تحلیف پوتین مشخص شد