Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-04@09:01:18 GMT

پوگبا، جانشین مسی در بارسلونا

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۲۹۵۷

پوگبا، جانشین مسی در بارسلونا

ورزش > فوتبال جهان - کاتالان‌ها می‌دانند که باید از همین حالا برنامه‌ریزی برای خروج احتمالی لیونل مسی را آغاز کنند و قصد دارند با جذب بازیکنان بزرگ، خلا نبود ستاره آرژانتینی در سال‌های آینده را پر کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برنامه جذب پل پوگبا برای بارسلونا با نگاهی به آینده و در دراز مدت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اواخر تابستان اخبار زیادی در مورد تمایل بارسلونا به جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد مطرح شد اما زمان کوتاه و عدم امکان برای یافتن جانشین باعث شد شیاطین سرخ باعث شد این انتقال فعلا منتفی شود.

اما طبق ادعای آ.اس، جذب پل گوگبا یک برنامه بلند مدت برای بارسلوناست و آنها ستاره فرانسوی را به عنوان جانشین احتمالی برای کاپیتان لیونل مسی در نظر گرفته‌اند. اگرچه پست این ۲ بازیکن هرگز یکی نیست، اما در مقطع جدایی مسی بارسا تنها با در اختیار داشتن یک ترکیب باکیفیت می‌تواند تبعات این اتفاق را به حداقل برساند.

کاتالان‌ها می‌دانند که باید از همین حالا برنامه‌ریزی برای خروج احتمالی لیونل مسی را آغاز کنند و قصد دارند با جذب بازیکنان بزرگ، خلا نبود ستاره آرژانتینی در سال‌های آینده را پر کنند.

مدیران بارسا می‌دانند برای تامین مبلغ سنگین جذب پوگبا ابتدا باید چند بازیکن را به فروش برسانند و جدایی بازیکنانی چون لوکاس دینه، آلکاسر و در آینده آندره گومس و دیگران، در همین مسیر بوده است. بارسا قصد دارد این پروسه در نهایت آرامش و به دور از جنجال دنبال شود اما در انتها مسیر ستاره ۲۶ ساله از نوکمپ خواهد گذشت.


256 41

 

کلید واژه‌ها : لیونل مسی - بارسلونا - لالیگا -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۲۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • برتری 3-0 بارسلونا مقابل لیورپول با بریس لیونل مسی (لیگ قهرمانان اروپا - 2019/5/1) / فیلم
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا