Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن پورسیدآقایی با اشاره به جزییات برنامه های معاونت ترافیک برای استقبال از مهر ماه گفت : شهرداری و استانداری تهران به‌صورت مشترک پیشنهادی را برای شناور شدن ساعات کار در دو هفته ابتدایی مهرماه به دولت داده‌اند که ساعت کار از ساعت ۷ تا ۸.۳۰ شناور باشد. شناور شدن ساعت کار باید با موافقت دولت انجام شود و مانند سال گذشته باید از سوی دولت در قالب بخشنامه ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : امسال توانسته‌ایم سرویس مدارس را زودتر ساماندهی کنیم و امیدواریم مدارس هم زودتر از پیک ترافیک، سرویس‌های خود را وارد کنند تا شاهد بار ترافیکی والدینی که می‌خواهند فرزندان خود را به مدارس برسانند، نباشیم. همچنین معاینه فنی اتوبوس‌ها به شدت دنبال می‌شود.

به گفته پورسیدآقایی  از اول مهرماه تردد اتوبوس‌های فاقد معاینه فنی ممنوع است و تصورمان این است که ۳ تا ۴ درصد اتوبوس‌ها نتوانند به استاندارهای لازم دست پیدا کنند  و مجبور شویم آنها را متوقف کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترافیک شهرداری استانداری تهران دولت ساعت کار معاینه فنی اتوبوس ترافیک دولت ساعت کار معاینه فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد

از بامداد ۳ شنبه ۲۸ فروردین ماه قویترین سامانه سال جاری از نقطه نظر شدت بارش در مقیاس گستردگی، با وجود نفوذ سامانه‌های بسیار قوی و قدرتمند از ابتدای بهار از سمت غرب کشور، وارد کشور خواهد شد. این سامانه قدرت تخریب و آسیب رسانی بسیار بیشتری در مقایسه با سامانه‌های ورودی به کشور از ابتدای فروردین تا امروز خواهد داشت، بنابراین این منبع آخرین سطح هشدار را برای استان‌های جنوبی کشور صادر میکند.

به گزارش ایرنا؛ بنابر تصمیم ستاد مدیریت بحران استان هرمزگان، همه مدارس استان هرمزگان در دو نوبت صبح و عصر در سه شنبه ۲۸ فروردین تعطیل اعلام شد. این تصمیم با موافقت استاندار هرمزگان و به دلیل فعالیت سامانه بارشی در این استان اتخاذ شده است.

همچنین مدیریت بحران استانداری فارس نیز گفت: به دلیل هشدار هواشناسی، آموزش دانش‌آموزان مدارس شهرستان‌های مهر، لامرد، لارستان، گراش، اوز، جویم، خنج، فراشبند و قیرکارزین در روز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین به صورت غیرحضوری و در شبکه شاد انجام خواهد شد.

گزارش به روز رسانی می‌شود...

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد خودرو‌های سنگین از جاده فرعی گردنه شهر پیر در زرین دشت
  • ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت‌ها در جاده چالوس
  • ممنوعیت تردد موتور سیکلت ها در جاده چالوس
  • سیلاب‌ها در مسیر جنوب ایران؛ مدارس اين استان‌ها تعطیل شد
  • صدور هشدار سطح نارنجی برای تردد‌های دریایی در خلیج فارس
  • اجرای طرح سلامت دهان و دندان دانش آموزان مدارس از مهرماه در مشهد
  • عملیات سخت شناور‌کردن تقویم آموزشی
  • ایجاد مدارس وابسته به حوزه علمیه در استان هرمزگان از ابتدای مهرماه
  • ممنوعیت تردد شناورهای سبک در جزایر هرمزگان