Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-05@11:08:46 GMT

توزیع بسته های فرهنگی در بین زوار اربعین

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۳۳۳۱

توزیع بسته های فرهنگی در بین زوار اربعین

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، علیرضا جلالزایی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان  در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر با محوریت زوار اربعین در محل استانداری گفت: در سال گذشته آسیب شناسی از خدماتی که به زوار اربعین ارائه شده بود صورت گرفته که از جمله مواردی که به دنبال این آسیب شناسی باید صورت بگیرد میتوان به راه اندازی و افزایش گیت‌های گذرنامه، استقرار پایگاه امداد جاده‌ای و آمادگی بالگرد اورژانس هوایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان افزود: برپایی اردوگاه جهت اسکان زوار و توزیع مواد غذایی و وسایل گرمایشی خدمات دیگری است که باید در دستور کار دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

این مسئول با تاکید بر آماده سازی مدارس در راستای اسکان زوار و آمادگی اردوگاه‌های دانش آموزی جهت اسکان ضروری، بیان کرد: چاپ بنر و پلاکارد به زبان‌های اردو، لاتین و فارسی، اعزام مبلغان دینی مسلط به زبان‌های اردو در مرز میرجاوه، توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران، پیگیری انجام مراسم با فعالیت‌های مذهبی در ایستگاه مرز میرجاوه و زاهدان از جمله خدماتی است که قرار است به زوار اربعین در استان ارائه شود.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان از خدمات دیگر به زوار اربعین به حل مسئله بیمه زائران، ساماندهی خدام اربعین، استفاده از توان اتحادیه ها، واکسیناسیون زوار و پیگیری حضور اپراتور‌های تلفن همراه اشاره کرد و افزود: سعی خواهیم کرد با هم افزایی و تجدید مساعی با همه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر، این برنامه‌ها را عملیاتی کنیم تا هم در معرفی استان و هم در خدمت به زائرین نتیجه خوبی حاصل شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • کود‌های یارانه‌ای مورد نیاز کشاورزان قمی به‌موقع تامین می‌شود
  • اعلام جزئیات جدید از لایحه حجاب و عفاف | اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد
  • مراحل برخورد با افراد بی‌حجاب بر اساس لایحه عفاف و حجاب
  • اصرار بر بی‌حجابی برخورد قضایی دارد؟
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • مشکل آب‌گرفتگی بلوار ارغوانیه رفع شد/ آماده‌باش اکیپ‌های ستاد سیل تا پایان بارش‌ها
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد