Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو گفت:از نظر فنی چیریچ دیکشنری واترپلو است و بسیار فرد کاملی است.

علی پیروز‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی توسط تیم ملی واترپلو اظهار داشت: خدا را شکر که بعد از ۴۴ سال به این مدال رسیدیم و دل مردم ایران را شاد کردیم، ما در ۲ دوره گذشته با بی مهری‌هایی قرار گرفتیم و به بازی‌های آسیایی اعزام نشده بودیم که بسیار برایمان سخت بود امیدوارم در آینده دیگر مورد این بی‌مهری‌ها قرار نگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی تصریح کرد: مدت زیادی بود که در خدمت تیم ملی بودم و با توجه این که به تازگی متاهل شده بودم دوست داشتم با ایجاد یک اتفاق خارق‌العاده از تیم ملی خداحافظی کنم و هیچ اتفاقی باارزش‌تر و بهتر از کسب مدال بازی‌های آسیایی نبود.

کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو درباره اینکه آیا امکان حضور تیم ملی در المپیک وجود دارد یا خیر؟ گفت: قطعا می‌توان به المپیک رفت، اما این اتفاق نیاز حمایت ویژه همه مسئولان از تیم ملی دارد. هم‌اکنون تیم ملی چین به لیگ اسپانیا رفته تا خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کند. ما هم باید به همین گونه حرکت کنیم و از بازیکنان حمایت کنیم و اجازه ندهیم بازیکنان رها شوند تا افتخارات تکرار شوند.

وی ادامه داد: میانگین سنی واترپلوئیست‌ها حدود ۲۲ سال است و تیم ملی بسیار جوان و باانگیزه‌ای داریم که می‌توانند این موفقیت‌ها را حتما در آینده تکرار کنند.

پیروزخواه در مورد سرمربی تیم ملی (چیریچ) و رفتار‌های خاص او، تصریح کرد: این فرد دیکتاتور نیست. شاید برخورد او با واترپلوئیست‌ها خاص باشد، اما مطمئن هستم که از سر دلسوزی است و حتی زمانی که داد می‌زند برای گفتن نکات فنی است. از نظر فنی چیریچ دیکشنری واترپلو است و بسیار فرد کاملی است.

کاپیتان اسبق تیم ملی واترپلو در پایان خاطرنشان کرد: یکی از افرادی که برای اعزام تیم ملی به بازی‌های آسیایی بسیار زجر کشید من بودم. من در ۲ دوره گذشته در تیم ملی واترپلو بودم، اما به بازی‌های اسیایی اعزام نمی شدیم و این برایمان بسیار سخت بود. در ۲ سال گذشته هم سرباز بودم و در لیگ برتر واترپلو حضور نداشتم و بسیاری از واترپلوئیست‌ها به من نگاه سنگینی داشتند و این نگاه من را اذیت می‌کرد. اما از تلاش دست برنداشتم و با تمرین‌های فردی همراه با چیریچ به آمادگی رسیدم و در نهایت با افتخار از تیم ملی خداحافظی کردم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران تیم ملی واترپلو بازی های آسیایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ برابر این تیم به میدان رفت و پس از ۹۰ دقیقه تلاش توانست با نتیجه 2-2 حریف را متوقف کند.

وینیسیوس ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را در این بازی وارد دروازه مانوئل نویر کند و در پایان این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن میدان از سوی کارشناسان یوفا انتخاب شد و این جایزه را از آن خود کرد.

حالا شاگردان کارلو آنجلوتی امیدوار هستند که بتوانند در بازی برگشت در ورزشگاه خانگی‌شان با حمایت هواداران این تیم شرایط سختی را برای باید رقم بزنند و بتوانند به دیدار فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان صعود کنند و حریف یکی از دو تیم پاری سن ژرمن یا دورتموند شوند.

وینسیوس پس از پایان این بازی در پاسخ به این سوال که آیا رئال می‌تواند پانزدهمین جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرد گفت:« با رئال مادرید هر چیزی ممکن است. همه ما می‌دانیم که 90 دقیقه‌ها در برنابئو بسیار طولانی هستند.»

دیگر خبرها

  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • خرید و تجهیز ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در سال گذشته
  • کری سنگین وینی: 90 دقیقه‌ها در برنابئو طولانی‌ترند!
  • میزبانی آبی‌ها از 7 بازی، قبل از جریمه سنگین (عکس)
  • شکست سنگین الاتحاد کلبا برابر الوصل/ مهدی قایدی گلزنی کرد
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد