Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-05@16:28:43 GMT

یادواره 270 شهید نیروی انتظامی البرز +گزارش

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۳۶۷۲

‍‍‍‍‍‍

 

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز البرز،فرمانده ناجا در سومین یادواره شهدای نیروی انتظامی استان البرز افزود : دشمن مردم و اعتقادات راستین مردم را نمی شناسد ،مردم ایران پیرو درس عاشورا هستند و هیچ گاه با نقشه مستکبران جهان فریب نمی خورند.

سردار اشتری افزود : جمهوری اسلامی قصد جنگ علیه هیچ کشوری را نداشته و ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی با بیان این که تمام ابرقدرتهای جهان در جنگ 8 ساله از صدام حمایت کردند گفت:  رهبری حکیمانه امام خمینی و حضور مردم از تمام اقشار و توکل بر خدا موجب شد که جنگ نابرابر با پیروزی سپاه اسلام پایان پذیرد.

وی افزود: رزمندگان اسلام برای سرافرازی میهن اسلامی مبارزه کردند و جان خود را در همین راه دادند.

سردار اشتری با اشاره به تهاجم روانی و رسانه ای دشمن گفت: مردم ما در 8 سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده اند و با این هجمه ها میدان را برای جولان دشمن خالی نمی کنند.

وی جنایات اسرائیل و آمریکا را در منطقه غیر انسانی توصیف کرد و افزود: هدف آنها کشاندن نا امنی به داخل مرزهای میهن اسلامی است که با وجود اقتدار  در نظام جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا، امنیت همچنان در مرزهای کشور  برقرار است.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه تمام ابرقدرتهای جهان در جنگ 8 ساله از صدام حمایت کردند گفت:  رهبری حکیمانه امام خمینی و حضور مردم از تمام اقشار و توکل بر خدا موجب شد که جنگ نابرابر با پیروزی سپاه اسلام پایان پذیرد.

وی افزود: رزمندگان اسلام برایرسرافرازی میهن اسلامی مبارزه کردند و جان خود را در همین راه دادند.

فرمانده ناجا با اشاره به تهاجم روانی و رسانه ای دشمن گفت: مردم ما در 8 سال دفاع مقدس امتحان خود را پس داده اند و با این هجمه ها میدان را برای جولان دشمن خالی نمی کنند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: عاشورا انتظامی یادوراه فرمانده ناجا البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، یادواره سردار شهید عباس کشاورز، با حضور مردم در مصلی ۱۴ معصوم شهر کوار برگزار شد.
اجرای سرود، دکلمه، مداحی، سینه زنی و خاطره گویی از زبان همرزمان شهید از برنامه‌های این یادواره در شهرستان کوار بود.
سردار شهید عباس کشاورز با شرکت در عملیات‌های فتح المبین و بیت المقدس در سن ۲۰ سالگی به عنوان فرمانده گردان، نام خود در لشکر ۱۹ فجر ثبت کرد.
سردار شهید عباس کشاورز ، ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۱ در منطقه فکه و هنگام بازگشت از عملیات موفقیت آمیز انهدام انبار مهمات دشمن، هدف گلوله‌های دشمن بعثی قرار گرفت و به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • حمایت قاطع بیش از ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع ۵۰۰ گروه تبلیغی از نیروی انتظامی و طرح نور
  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم از وظایف جدی مسوولان
  • دشمنانی که به دنبال ناامیدی مردم ایران بوند در حال نابودی هستند
  • فرمانده سپاه شهرستان راسک معرفی شد
  • سردار رادان: قرائت قرآن از زنان مکشوفه حجاب را نشان می دهند/ این تفکر حتی برخی افراد حزب اللهی را تحت تاثیر قرار داده و تصاویر آن دست به دست می‌شود