Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@23:33:20 GMT

مترو در روز اول مهر رایگان نیست!

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۳۷۰۰

فرنوش نوبخت با اشاره به برنامه های مترو برای آغاز سال تحصیلی گفت: در حال آماده‌سازی قطارهای مترو برای اول مهرماه هستیم. ظرفیت خطوط مترو برای مهرماه کافی است و در خطوط یک، دو و چهار مترو سرفاصله حرکت قطارها ۴ دقیقه است، در خط سه مترو نیز سرفاصله قطارها ۹ دقیقه است.

وی ادامه داد: خط پنج مترو نیز به عنوان خطی که برای جابجایی دانشجویان در نظر گرفته می‌شود، این آمادگی وجود دارد که فعالیت‌ها از سمت کرج به تهران زودتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این اکنون در حال آماده‌سازی یک قطار اکسپرس هستیم که از کرج به سمت تهران بیاید. بنابراین هر چه در توان داریم برای افزایش ظرفیت جایجایی مسافران مترو انجام می‌دهیم تا برای اول مهرماه مشکلی وجود نداشته باشد.

نوبخت در خصوص کارت های تخفیف دار برای دانش آموزان و دانش جویان هم گفت:  توزیع کارت‌های تخفیف‌دار به دانش‌آموزان و دانشجویان همان روال گذشته را دارد و دانشجویان و دانش‌آموزان از یکسری تخفیف‌ها برخوردار می‌شوند. برنامه‌ای برای تغییر این موضوع نداریم و همان برنامه‌های سابق اجرا می‌شود.

نوبخت اضافه کرد: فعلا برنامه‌ای برای رایگان کردن مترو برای محصلان در روز نخست مهر  نداریم و اگر برنامه‌ای داسته باشیم، اعلام عمومی می‌شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مترو مسافران دانش آموزان دانش آموزان مترو مسافران برنامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم

پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۲ سال شناسایی شد و به خاک وطن بازگشت.  

شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال ۱۳۴۲، بیست و یکم بهمن ماه سال ۱۳۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۳، یکم مهرماه سال ۱۳۵۹ در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

شهروند خبرنگار ما فیلمی از مراسم وداع با این شهید والا مقام را در شهرستان ماهدشت به اشتراک گذاشت.

منبع: شکرالله رحمانی - البرز

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • انتصابات جدید در حزب اعتدال و توسعه با امضای نوبخت+ جزئیات
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • شهریه دانش‌آموزان چهار دهک اول در مدارس سمپاد رایگان است
  • تحصیل این عده از دانش‌آموزان در مدارس سمپاد رایگان است
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • دادگاه‌های صلح تا مهرماه ایجاد شوند/ لزوم کاهش پرونده‌های معوق