Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@00:10:24 GMT

آبشار سراب بزمان چشم اندازی زیبا و بکر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۳۸۲۱

آبشار سراب بزمان چشم اندازی زیبا و بکر

به گزارش ایرنا آبشار سراب در 150 کیلومتری ایرانشهر واقع شده و از ارتفاعات کوههای دره آهو و کوه خضر سرچشمه می گیرد به طوری که صدای دلنشین آب و پراکندگی قطرات، برخورد آب و سنگ و بازی ماهی و خرچنگ ها و انتظار مارها برای شکار آنها منظره ای زیبا از جلوه های خاص را در کنار این چشم انداز بکر و زیبا به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آبشار سراب در بستر رودخانه سرابدوک به صورت طبیعی پدید آمده است.
محمدانور هاشمزهی گفت: آب این آبشار از کوههای بالادست منطقه به طول 35 کیلومتر سرچشمه می گیرد به طوری که مکان بسیار دیدنی و جذاب برای گردشگران است.
وی افزود: آبشار سراب پس از سیراب کردن زمین های پایین دست به دشت جازموریان در شهرستان دلگان می ریزد.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ایرانشهر گفت: انتظار می رود مردم نسبت به حفظ و پاکیزگی محل آبشار دقت کرده و از ریختن زباله خودداری کنند.
هاشمزهی تصریح کرد: آبشار سراب در تمام فصول سال فعال است که می توان با برنامه ریزی زمینه حضور گردشگران را در این منطقه فراهم کرد.
به گزارش ایرنا بخش بزمان در 100 کیلومتری ایرانشهر و این شهرستان در 337 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.
7314**3213
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت استان سیستان و بلوچستان بازی حفاظت محیط زیست زباله زمین رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت

یاسر ریاضی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت گفت: به منظور حفظ حقوق بیت المال و برخورد با تصرفات اراضی ملی، مأموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی در محدوده منطقه حفاظت شده سیاهمزگی و دستور مقام قضایی اقدام به رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی جنگلی کردند.

به گفته او، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در جهت حفاظت از انفال و جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل در راستای حراست و صیانت از اراضی ملی در حال گشت و کنترل مناطق تحت مدیریت هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت تصریح کرد: دوستداران محیط زیست می‌توانند گزارش‌های خود را در خصوص تخریب، تصرف و آلودگی محیط زیست به اطلاع اداره حفاظت محیط زیست برسانند و محیط بانان و حافظان طبیعت را یاری کنند تا با سودجویان مطابق قانون برخورد قاطع صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • تشدید برخورد محیط زیست با سودجویان اراضی ملی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی/یک تجربه موفق
  • رفع تصرف ۲ هکتار از اراضی ملی سیاهمزگی شفت
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه (فیلم)
  • آبشار‌های زیبا در بیستون کرمانشاه + فیلم