Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس، با حضور در "روستا‌های برمه‌تپه، شیروانه و تکیه" از توابع شهرستان قروه از فعالیت گروه‌های جهادی در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی و آموزشی بازدید کرد.


فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این بازدید از نزدیک فعالیت‌های دانشجویان بسیجی را در قالب اردو‌های جهادی در روستا‌های محروم بخش چهاردولی شهرستان قروه نظاره‌گر شد و از فعالیت‌ها و زحمات آنان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




گفتنی است؛ ۹۰۰ نفر از دانشجویان و جهادگران آتش به اختیار در قالب ۳۷ گروه جهادی در ۵۵ روستای استان کردستان مشغول به فعالیت و انجام کار‌های جهادی هستند و به یاری مردم در مناطق محرم رفته‌اند.


سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان در جریان این بازدید در شهرستان قروه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: ۲۵ گروه جهادی در شهرستان قروه در اردو‌های جهادگران بسیجی حضور دارند که به تعداد ۲۸۰ نفر می‌باشند.


وی با بیان اینکه این افراد از ششم تا ۲۲ شهریور در منطقه چهاردولی فعالیت می‌کنند افزود: حوزه فعالیت جهادگران بسیجی در بخش چهاردولی در زمینه‌های پزشکی، عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و اقتصاد مقاومتی می‌باشد.


وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه پزشکی اشاره نمود و بیان داشت: از جمله اقدامات انجام شده در این اردو‌های جهادی ویزیت عمومی و توزیع دارو به تعداد ۳۵۰ نفر، ویزیت متخصص به تعداد ۲ نفر، خدمات زنان و زایمان به تعداد ۶۰ نفر و خدمات دندانپزشکی به تعداد ۴۰۲ نفر می‌باشد.


احداث ۵۰ واحد مسکونی خانه محروم در شهرستان قروه


سردار رجبی به احداث ۵۰ واحد خانه مسکونی محروم در شهرستان قروه اشاره نمود و بیان داشت: تعداد ۵۰ واحد مسکونی قرار است با همکاری کمیته امداد حضرت امام و سپاه در مناطق محروم برای خانواده‌های نیازمند ساخته شود.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه در این بازدید گفت: آنچه به ارزش کار مرزداران می‌افزاید خدمت به اسلام و مسلمین است که ضمن در پی داشتن رضایت مردم رضایت خدا را به همراه دارد.

ارزیابی توان رزمی و عملیاتی مرزداران و بازدید از تجهیزات و امکانات از دیگر برنامه‌های بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هنگ مرزی جکیگور بود.

دیگر خبرها

  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی درباره حمله به اسرائیل
  • گفت‌و‌گوی سردار سپاه با سی‌ان‌ان به زبان انگلیسی
  • برگزاری اردوی جهادی سلامت در سروستان
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران