Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، همایش تبیینی بصیرتی ائمه جمعه و جماعات به همت معاونت‌های سیاسی و فرهنگی ناحیه امام حسن مجتبی (ع) با حضور امام جمعه پردیسان، رابطان نمایندگی، ولی فقیه در حوزه‌های مقاومت بسیج، مبلغین و مروجین فرهنگی شبکه روشنگران، هادیان سیاسی، ائمه جمعه و جماعات و کارکنان ناحیه امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمد خواجوی رییس مجمع عالی بسیج شهرستان قم در این همایش طی سخنانی با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: وضعیت و شرایط کنونی امروز جامعه ما به دور از جوزدگی‌های سیاسی نشان می‌دهد که مردم ما به روشنگری و تبیین مسائل و مشکلات به وجود آمده از طریق سوء مدیریت‌ها و همچنین جوسازی تبلیغاتی دشمن در فضا‌های مجازی نیاز دارند و این وظیفه خطیر بر عهده بسیجیان و معتقدین به نظام جمهوری اسلامی می‌باشد.
وی افزود: باید روشنگری در این میدان بر اساس واقعیات و به دور از ناامید کردن مردم جامعه انجام شود و این کار را کسانی انجام دهند که از بصیرت کافی برخوردار و بتوانند مسائل روز جامعه را با روش مناسب و صحت در گفتار و به دور از مسائل سیاسی و جناح بندی سیاسی به مخاطبان خود بیان کنند.

رییس مجمع عالی بسیج شهرستان قم ادامه داد: مسئولین جامعه و همه دلسوزان به نظام جمهوری اسلامی ایران باید با توجه به دشمنی‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و هم پیمانانش و برنامه ریزی‌های مختلف آنان در عرصه‌های مختلف اقتصادی برای وارد کردن ضربه و فشار به آحاد جامعه و ایجاد نارضایتی عمومی مردم، این نکته را مدنظر خود قرار دهند که راه برون رفت و غلبه به دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، فقط و فقط توجه و عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظه الله تعالی است که مشکلات بوجود آمده امروزکشور ما به علت این امر می‌باشد که ان شالله مسئولان ما با تجارب پی در پی و تحقق بیانات رهبری در مواضع مختلف با همت و تلاش بیشتر در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مدظله العالی گام بردارند.

خواجوی افزود: ما در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم و در این چهل سال با دشمنانی در حال مبارزه هستیم که انواع مشکلات و دشمنی‌ها را از جمله جنگ ۸ ساله تحمیلی، انواع و اقسام تحریم‌های ظالمانه و ترور‌های ناجوانمردانه شخصیت‌های سیاسی، علمی و ... برای ما رقم زدند، ولی به لطف خدا و تدابیرو رهبری کارآمد امامین انقلاب و البته حضور و پشتیبانی مردم همیشه در صحنه کشورمان ما اکنون سرپای خود ایستاده ایم و دشمن ما برای مذاکره و گفتگو به هر وسیله‌ای تلاش و دست و پا می‌زنند که نشان از قدرت و عظمت کشور عزیز ایران اسلامی می‌دهد.
حجت الاسلام و المسلمین علیزاده نیز دیگر سخنران این همایش بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۳۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به وجود آنکه پایگاه بزرگ هوایی و چشم اطلاعاتی اسراییل را زدیم که هنوز تبیین نشده است، گفت: امروز در دنیا به تکنولوژی رسیدیم که با روسیه و چین در موضع برابر می‌نشینیم، دنیا از توانمندی هسته‌ای و نظامی ما متحیر هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سارا فلاحی شامگاه_سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در همایش بزرگداشت سالروز شهادت مطهری و روز معلم در حسینیه سیدحسن ولی آمل با بیان اینکه اکنون دنیا عصر ارتباطات و سرعت و ثانیه است و نباید لحظه‌ای غفلت کرد، اظهار کرد: دنیا به تکنولوژی پیشرفت و توسعه ما غبطه می‌خورند و نباید دچار خودتحقیری شویم.

وی با تاکید براینکه معلم خودتحقیری‌ها را به عزتمندی و عزت نفس تبدیل می‌کند و ساخت عزت نفس توسط معلم انجام می‌شود، افزود: باید همه وزارتخانه پای کار وزارت آموزش‌وپرورش بیاید زیرا راهبردی ترین وزارتخانه‌هاست ولی از سطح خرد تا کلان غیر راهبردی ترین افراد را وارد این وزارتخانه کردیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وزارت آموزش‌وپرورش ساختاری است که می‌تواند دنیای ما را کاملاً متفاوت کند، عنوان کرد: باید به دانش‌آموز یاد دهیم فکر، تامل و مطالعه کند اگرچه مطالعه و تامل در مدارس کم شده و تولید محتوا حاصل تامل است و باید در مدارس به دانش‌آموزان یاد دهیم فکر کنند جو زده نشوند و تعامل با مطالعه باشد.

نماینده مردم ایلام، مریوان در مجلس با بیان اینکه سرانه مطالعه کشورمان بسیار پایین است و شبکه‌های اجتماعی به ما فرصت کتاب خواندن نمی‌دهند، تصریح کرد: نباید افرادی باشیم که صرفاً کپی کنیم و جامعه در حال کپی در مسیر نابودی است؛ هر انسان یک جهان است و باید الگوهایی که به جامعه مسیر نشان می‌دهند معرفی کنیم.

وی اضافه کرد: ما نتوانستیم اهل بیت را به جامعه بشناسانیم چون الگوهایی هستند که می‌توانند دنیا را تکان دهند؛ بچه‌ها تشنه دانستن هستند و هر روز بمباران اطلاعاتی می‌شوند.

عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس با اشاره به اینکه حاکمیت، مطلق و تقسیم ناپذیر نیست و حاکم جوامع امروز رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی و اینترنت هستند و مردم چون بدون مطالعه و عقبه خاص در این شبکه محکوم شبکه‌های مجازی هستند، گفت: دنیا انتهای ذهن و باورمان را نشانه گرفتند و در فیلم‌هایشان با قدرت ویژه وارد می‌شوند و دنیا را در چنبره قدرت خود می‌داند بنابراین به‌جای سرمایه‌سازی تمام مشکلات را بدون برنامه برملا می‌کنیم.

فلاحی با اعلام اینکه معلمان در آموزش و پرورش جایگاه خاصی ندارد، عنوان کرد: جامعه‌ای که دو قشرش از جایگاه بیفتند خطر است.

وی معلم را به عنوان حافظ روح و پلیس حافظ جان مطرح و بیان کرد: در مجلس تلاش کردم تا نظام پرداخت عادلانه شود و نباید معلم در شغل دوم مشغول شوند و توهین بشنوند؛ نباید دانش‌آموز از معلم جلو بزند و شرایط فراهم نمی‌شود تا معلم دست به مطالعات بزند ولی فکرش همیشه به مسائل اقتصادی است.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: لایه هویتی ایرانی، اسلامی و مدرن را به جان هم انداختیم، تاریخ ایران و اسلام بسیار پرافتخار است و باید به عنوان الگو معرفی شود؛ نباید قهرمان ذهنشان چهره‌های فیلم غربی شوند و قهرمانان واقعی جامعه شهدا و سرداران شهید معرفی نمی‌شود ولی استراتژی و کارایی آنها در دنیا مطالعه می‌شود، قهرمانان واقعی‌مان در شهر خودشان شناخته شده نیستند.

فلاحی در ادامه با اشاره به حمله موشکی به اسرائیل بیان کرد: در این اتفاق برای پاسخ به اسرائیل نیامدیم تا روایت اول برای مان باشد، این حرکت بزرگ را نتوانستیم تبیین کنیم؛ حادثه بسیار مهم و باعظمتی که رژیم اسرائیل صاحب همه تسلیحات و بمب اتم را دارد حتی عملیات فریب را هم نتوانستیم تبیین و بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه به وجود آنکه پایگاه بزرگ هوایی و چشم اطلاعاتی اسراییل را زدیم که هنوز تبیین نشده است، اظهار کرد: امروز در دنیا به تکنولوژی رسیدیم که با روسیه و چین در موضع برابر می‌نشینیم، دنیا از توانمندی هسته‌ای و نظامی مان متحیر هستند.

نماینده مردم ایلام در مجلس با اشاره به حضور و فعالیت بانوان در عرصه سیاست مطرح کرد: زمانی به خانم‌ها در مجلس اجازه ورود ندادند و بودجه‌ای اختصاص نیافت و می‌گفتند نباید برای حقوق مسلم بانوان در مجلس چانه زنی کرد.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر زنان اهل فکر و اهل تفکر و رهبران جامعه هستند، عنوان کرد: زنان با وقار و نجابت اسلامی باید وارد میدان شوند نباید شرایط به سمتی برویم که عکس روایات اسلامی عمل کنیم در واقع باید زنان صدر اسلام معرفی شوند.

فلاحی در ادامه خطاب به مدیران و مسئولان امور دولتی تصریح کرد: مسئول باید بداند نقش دین زدایی در بین مردم دارند و باید در جایگاه مان مسئولیت‌پذیر باشیم؛ متاسفانه خیلی جاها باعث شدیم گفتمان انقلاب نادیده گرفته شود.

این سیاستمدار ایرانی با تاکید بر اینکه بسیاری از مسئولان فاسد باید به سلابه قانون کشیده شوند که با این اقدام مردم خوشحال می‌شوند، گفت: توجه کنیم که برای هر صندلی قدرت ۷۰ شهید دادیم.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مسئولان فاسد در گلوگاه‌های حساس هستند و نباید در مسئولیت باشد، خاطرنشان کرد: چرا مسئول باید در یک سال ۶۰ سفر خارجی برود در حالی که وضعیت اقتصادی و دلارمان بسیار نامساعد است؛ کشورمان شرایط سخت قرار دارد بنابراین دیپلماسی و سفر خارجی باید با آورده باشد.

کد خبر 749536

دیگر خبرها

  • شهید مطهری الگویی ارزشمندی برای دانشجویان است
  • اصول فکری شهید مطهری برای جامعه دانشگاهی بسیار کارآمد است
  • دنیا از توان نظامی ایران متحیر شده است
  • لزوم تبیین دستاورد‌های انقلاب و اجرای طرح یاری گران در روستا‌ها
  • فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا تجلیل شدند
  • تجلیل از فعالان عرصه عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه آستارا
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی
  • همایش عقیدتی سیاسی سپاه روح‌الله استان مرکزی
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند