Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@15:25:47 GMT

درخواست صالحی امیری از «لالوویچ»

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۴۵۴۹

درخواست صالحی امیری از «لالوویچ»

به گزارش پارس نیوز، در این دیدار که بعد از ظهر روز گذشته و در لوزان سوئیس برگزار شد، سیدرضا صالحی امیری ضمن تاکید بر روابط بسیار خوب کشتی ایران با اتحادیه جهانی گفت: کشتی بعنوان ورزش اول و ملی ایران از توجه و محبوبیت فراوانی بین جامعه بخصوص قشر جوان برخوردار است. همگان تصویر بسیار خوبی از رابطه ایران و اتحادیه جهانی کشتی در ذهن دارند که بابت تمام حمایت ها از شما تشکر می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه رسول خادم را یکی از متخصص ترین و فعالترین مدیران ورزش ایران معرفی کرد و گفت: مردم ورزش دوست ایران به این رشته و اتفاقات و حواشی آن شدیدا حساس هستند و از نزدیک اخبار و رویدادهای آن را پیگیری می کنند. به همین دلیل درخواست دارم تا از کشتی ایران و علاقمندان بیشمارش حمایتی بیش از پیش بعمل آورید.

نناد لالوویچ نیز ضمن خیر مقدم و تقدیر از دکتر صالحی امیری بابت توجه به این رشته و تشکیل این جلسه اظهار داشت: بخوبی از ظرفیت بالای کشتی ایران و همچنین تلاشهای ارزشمند رسول خادم بعنوان رئیس دلسوز و پیگیر فدراسیون ایران آگاه هستم و شک نداشته باشید که از کشتی این کشور بعنوان یکی از ارکان اصلی این رشته در جهان حمایت ویژه خواهیم کرد و از هیچ کمکی دریغ نخواهیم نمود.

رئیس اتحادیه جهانی کشتی ضمن تاکید بر رعایت جنبش المپیک و حرکت در مسیر این جنبش و منشور ، همچون گذشته خواستار همکاری تنگاتنگ و همراهی کمیته ملی المپیک ایران با فدراسیون کشتی و اتحادیه جهانی شد.

در پایان این نشست دکتر صالحی امیری از لالوویچ برای حضور در ایران دعوت بعمل آورد. 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کشتی جامعه ایران ذهن جهان المپیک فدراسیون کشتی درخواست پارس لالوویچ پارس نیوز صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۴۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید

حسین زندی، رییس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا ضمن تکذیب هر گونه مشکل تامین سوخت برای ناوگان دیزلی حمل و نقل کالا گفت: تاکنون مشکل خاصی برای تامین سوخت ناوگان دیزلی حمل کالا وجود نداشته است.

زندی ادامه داد: در خصوص تعدیل کرایه‌های حمل بار نیز با توجه به اینکه امسال تعطیلات عید نوروز و عید فطر در پی هم بوده اند تاکنون درخواست افزایش قیمت و تعدی کرایه‌ها واصل نشده است. شایان ذکر است که ابتدای هر سال درخواست‌ها برای تعدیل کرایه از طریق ارایه درخواست به اتاق اصناف و بازرگانی پیگیری می‌شود.

هنوز افزایش قیمت‌ حمل و نقل کالای درون شهری مشخص نیست 

رییس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تهران ادامه داد: درخواست مورد نظر با تکیه بر ارایه دلایل متقن بر افزایش بها عواملی مانند لاستیک و روغن موتور و ... ارایه می‌شود؛ اما در سال هنوز کار تجاری به طور جدی شروع نشده و افزایش قیمت‌ها مشخص نیستند.

وی تصریح کرد: هرچند که هنوز جلسات بررسی نرخ کرایه برگزار نشده است، اما افزایش نرخ کرایه‌ها قطعی است. از این رو بایستی پس از شروع جدی فعالیت‌ها در سال جاری حداقل افزایش قیمت‌ها در ملزومات را در نظر گرفته و نسبت به ارایه درخواست افزایش قیمت کرایه اقدام کنیم.

زندی تاکید کرد: در حال حاضر هیچ افزایش نرخی اعمال نشده و این موضوع منوط به آنالیز فاکتور‌های موثر در تعیین نرخ و صدور درخواست رسمی و دریافت تاییدیه است.

شهرداری با ما موازی کاری نکند

رییس اتحادیه حمل و نقل کالای درون شهری تهران اظهار کرد: شهرداری با ارایه پروانه بهره برداری ضمن دخالت در کار اتحادیه به نوعی در حال موازی کاری با اتحادیه حمل و نقل است. شایان ذکر است که این پروانه‌ها به هیچ وجه مورد تایید اتحادیه نیست.

وی در تشریح این موضوع گفت: شهرداری برای حمل و نقل کالا در شهر برای رانندگان پروانه بهره برداری صادر می‌کند در حالی که صدور این مجوز در اختیار اتحادیه حمل و نقل کالا است. این موازی کاری علاوه بر غیر قانونی بودن موجب افزایش هزینه رانندگان می‌شود.

زندی تاکید کرد: شهرداری مطابق قانون ناظر بر امر و عطف به مواد ۹۲ و ۹۳ و همچنین ۳۱ و ۳۲ صرفا مجاز به نظارت بر موضوع حمل و نقل است و به طور قانونی امکان دخالت در این امر را ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرایه حمل کالا درون شهری در انتظار دستور جدید
  • (ویدئو) رقص مازنی علیزاده با پرچم ایران در اینستاگرام اتحادیه جهانی کشتی
  • روایت داور ایرانی از کشتی جنجالی چامیزو و بایراموف در باکو
  • مصلایی‌پور قضاوت در المپیک را از دست داد
  • تحلیل علی اکبر صالحی از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • حضور در المپیک را از دست دادم/ مسببان باید پاسخگو باشند
  • تحلیل علی‌اکبر صالحی از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • پشت پرده غیبت مصلایی‌پور در کشتی قهرمانی آسیا/ احتمال حذف از المپیک
  • صالحی: پاسخ به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی الزامی است
  • وزرای خارجه اتحادیه اروپا با درخواست تنش‌زدایی تشکیل جلسه می‌دهند