Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:29:47 GMT

2 هزار قلم کالای دامپزشکی احتکار شده در ایلام کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۵۴۱۵

2 هزار قلم کالای دامپزشکی احتکار شده در ایلام کشف شد

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی مهری گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی با همکاری سربازان گمنام امام زمان موفق شدند مقدار 2 هزار و 56 قلم کالای قاچاق دامپزشکی شامل سموم ، دستگاه سمپاش ، دماسنج و ... در یکی از انبارهای غیرمجاز شهر ایلام را کشف و ضبط کنند.
وی ادامه داد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی ، این انبار تا تعیین تکلیف، پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس پلیس آگاهی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقدامات قاچاقچیان و محتکران کالا، تاثیرات مخربی بر چرخه تولید و معیشت مردم دارند ، با این افراد به شدت برابر قانون برخورد خواهد شد.

*** کشف ۴۷ کیسه زغال قاچاق در ایلام
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از کشف 47 کیسه زغال قاچاق خبر داد.
سرهنگ جمال موسوی اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران منابع طبیعی به فرماندهی انتظامی بخش چوار مبنی بر فعالیت افرادی در تهیه زغال چوب ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: با تحقیقات به عمل آمده و با اشرافیت کامل، افرادی که در تهیه زغال چوب فعالیت داشتند شناسایی شدند .
سرهنگ موسوی تصریح کرد: پس از کسب مجوز از مقام قضایی، در بازرسی از منزل افرادی که در امر تهیه زغال چوب بلوط فعالیت داشتند تعداد 47 کیسه زغال قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام با اشاره به اینکه در این راستا چهار نفر دستگیر شده اند، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند .
6119
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت دستور کار پلیس فرمانده انتظامی شهرستان قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز منابع طبیعی رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان
  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم/ ۸ قاچاق‌بر دستگیر شدند
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در قم
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • کشف ۲۰۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در قم
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • سند جامع مدیریت پسماند ایلام تهیه می‌شود