Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@11:41:52 GMT

بهسازی و مرمت 11مدرسه ایوان در قالب هجرت

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۵۴۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ۲ پاسدار "عارف یاسمی"، فرمانده سپاه ناحیه ایوان، در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:ایران اسلامی در شرایط کنونی نیازمند حضور و تلاش جوانان مؤمن و متعهد برای شکوفایی اقتصادی، علمی و فرهنگی است.

یاسمی گفت:تفکر بسیجی و ولایت پذیری ایجاب می کند که برای حل محرومیت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح هجرت بسیج دانش ,آموزی بر مبنای رهنمود تعالی بخش مقام معظم رهبری و به منظور غنی سازی اوقات فراغت و مهارت افزایی دانش آموزان شکل گرفته و تاکنون نتایجی پرباری به همراه داشته است.

سرهنگ یاسمی هدف از اجرای طرح هجرت را غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، کارآفرینی، تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت پذیری دانست و بیان داشت: این طرح در قالب کار بهسازی، رنگ آمیزی، زیباسازی و ... مدارس از سوی بسیجیان دانش آموز اجرا شدکه تاکنون این طرح در۱۱مدرسه شهرستان با اعتبار ۱۳۰میلیون ریال اجراشده است

به گفته وی، این طرح در واقع پاسخ به توانمندی جوانان است که با اعتماد به آنها و تعمیق روحیه خودباوری زمینه مشارکت آنان برای عمران و آبادانی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: طرح هجرت در شهرستان ایوان  با حضور بیش از ۱۲۰دانش آموز در قالب اردو های چند  روزه اجراشد.

سرهنگ یاسمی در پایان بیان داشت: با اجرای این طرح در سطح شهرستان خدمات خوبی در زمینه زیباسازی مدارس انجام می شود و دانش آموزان یاوران خوبی برای عمران محیط تحصیلی خواهند بود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد

حجت الاسلام مهدی شجاع سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی گفت: از این تعداد ۳۲ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۴۴۰ زائر در کاروان‌های "مدینه بعد" و ۳۵ کاروان به ظرفیت چهار هزار و ۹۲۵ زائر در کاروان‌های "مدینه قبل" ثبت نام شده اند.

او افزود: از مجموع زائران حج تمتع امسال خراسان رضوی پنج هزار و ۳۹۰ زائر در قالب ۳۷ کاروان مربوط به شهرستان مشهد و سه هزار و ۹۷۵ زائر در قالب ۳۰ کاروان مربوط به سایر شهرستان‌های خراسان رضوی هستند که به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

سرپرست مدیریت حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: در عملیات حج تمتع امسال نیز زائران استان خراسان شمالی مانند سال‌های گذشته به همراه زائران استان خراسان رضوی از اواخر اردیبهشت ماه از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • برپایی بازارچه کسب‌وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان