Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس آمریکا گزارش داد که در پی تیراندازی در دبیرستانی در «لاس‌وگاس» دست‌کم یک نفر جان خود را از دست داده است. به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس آمریکا گزارش داد که در پی تیراندازی در دبیرستانی در «لاس‌وگاس» دست‌کم یک نفر جان خود را از دست داده است.

بر اساس اعلام پلیس، این تیراندازی حوالی ساعت ۲:۴۰ عصر روز سه‌شنبه به وقت محلی در شمال لاس‌وگاس در ایالت «نوادا» روی داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پلیس در حال تحقیق بر روی این موضوع است که آیا قربانی ۱۸ ساله این تیراندازی از دانش‌آموزان دبیرستان «کانیون اسپرینگز» بوده است یا خیر.

این تیراندازی در حالی روی داده که مسابقات ورزشی در دبیرستان کانیون اسپرینگز در حال اجرا بوده و حدود ۵۰۰ دانش‌آموز در لحظه تیراندازی در این دبیرستان حضور داشته‌اند.

درباره هویت مظنون این تیراندازی گزارشی منتشر نشده و پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی عامل حادثه آغاز کرده است.

پلیس بلافاصله پس از تیراندازی، دستور تخلیه دبیرستان را صادر کرده است.

در پی وقوع چندین مورد تیراندازی مرگ‌بار در مدارس آمریکا، امنیت دانش‌آموزان در مدارس به نگرانی والدین تبدیل شده و مدارس در این زمینه با چالش‌هایی مواجه هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تیراندازی در لاس وگاس مرگ جوان 18 ساله پلیس آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی مراسم عروسی در بروجرد را به عزا تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، فردی که در مراسم عروسی در منطقه «ونایی» بروجرد، اقدام به تیراندازی هوایی کرد باعث شد تیر به سیم‌های برق اصابت کند و سقوط سیم‌های برق بر روی میهمانان یک زن بر اثر برق‌گرفتگی کشته و یکی دیگر مصدوم شد.

بنابراین گزارش، فردی که اقدام به تیراندازی کرده خود را به نیروی انتظامی معرفی کرده و اظهار داشته که متوجه سیم‌های برق نشده و تیراندازی کرده است.

کد خبر 6100281

دیگر خبرها

  • تیراندازی در مراسم عروسی در بروجرد یک کشته برجا گذاشت
  • تیراندازی مراسم عروسی در بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • تیر هوایی عروسی را به عزا تبدیل کرد | مرگ هولناک زن مهمان با سیم برق
  • تیراندازی در عروسی باعث برق گرفتگی شد
  • تیراندازی به سیم برق، عروسی را عزا کرد!
  • گفت و شنود/ پاره آجر!
  • تیراندازی، مراسم عروسی در ونایی بروجرد را به عزا تبدیل کرد
  • بازداشت هشت نفر از عوامل درگیری در آبادان
  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد