Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-24@16:39:57 GMT

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در بندر امیرآباد تشییع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۵۴۷۵

پیکر مطهر شهید مدافع حرم در بندر امیرآباد تشییع شد

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید سید سجاد خلیلی از شهدای مدافع حرم شهرستان بهشهر ، صبح امروز در بندر امیرآباد برگزار شد.

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی، صبح امروز پیکر شهید سید سجاد خلیلی که مدتی پیش در جبهه نبرد با تکفیری های داعشی به شهادت رسید، در منطقه ی ویژه ی اقتصادی بندر امیرآباد، روی دستان کارکنان و دریانوردان این مجموعه تشییع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این مراسم مدیر، معاونان و سایر کارکنان بندر امیرآباد در کنار پرسنل سایر مجموعه های فعال در منطقه، با حضورشان، یک بار دیگر با شهدای ایران اسلامی و امام شهدا تجدید بیعت کردند. تشییع پیکر این شهید والامقام در بندر امیرآباد، تلنگری است تا یادآوری و تاکید شود که هر آنچه از رشد بخش های مختلف جامعه دیده می شود،  مرهون رشادت ها و ایثار این شهیدان گرانقدر است. امروز بندر امیرآباد در مقابل عظمت و بزرگی رشادتی که شهید خلیلی و همه ی شهیدان برای پاسداشت کیان وطن به خرج دادند، سر تعظیم فرود آورد. پیکر پاک شهید سید سجاد خلیلی، پس از تشییع در بندر امیرآباد، برای خاکسپاری به زادگاهش در شهرستان بهشهر منتقل شد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: رفع حصر لایحه شفافیت ایران اسلامی جامعه روابط عمومی بندر امیرآباد رفع حصر لایحه شفافیت امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، کبری شرعی، مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد روز گذشته بر اثر کهولت سن در ۸۵ سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

شهید محمدحسین عبدالله نژاد درسال ۱۳۶۵ در مهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • کشف پیکر‌ مطهر ۷ شهید در منطقه عملیاتی والفجر ۱ +فیلم
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • (تصاویر) تشییع و تدفین آخرین شهید حمله تروریستی کرمان
  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • فروردین ماه پررونق در بزرگترین بندر شمال 
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش