Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش ایکنا از لرستان، کمیته آموزش و پژوهش اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با نظارت مؤسسه کار و رفاه اجتماعی در راستای تحقق اهداف و استراتژی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جهت انجام فعالیت‌های پژوهشی، حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی مقطع تحصیلی دکتری در محورهای پژوهشی دعوت به همکاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محورهای اعلام شده عبارت‌از آسیب شناسی مهاجرت نیروی کار در لرستان، اشتغال وضعیت توریسم در لرستان، توانمندسازی زنان با رویکرد توسعه مهارت، مشارکت و رشد اشتغال، امنیت شغلی توسعه اشتغال پایدار، آسیب‌شناسی وضعیت فعلی بازار کار ـ ارائه راهبردها در توسعه اشتغال، تشکیلات کارگری و سرمایه اجتماعی کارگران، آسیب‌های اجتماعی نوپدید در واحدهای کارگری، بهبود فضای کسب و کار(چالش‌ها و راهکارها) در لرستان، زنجیره عرضه مشاغل خانگی، کاستی‎ها و راهکارهای تقویت آن در استان، ساز و کارهای جذب سرمایه بخش خصوصی و توسعه اشتغال استان و سایر موضوعات مرتبط با وظایف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر کاربردی و مسأله‌محور بودن، هستند.
علاقمندان به شرکت در این فراخوان پژوهشی می‎توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فایل پروپوزال با نمایندگی مؤسسه کار و رفاه اجتماعی تماس بگیرند و یا به سایت اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا لرستان فرهنگی فراخوان مقاله پایان نامه کار تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • وجود ۱۴۸ هزار و ۷۴۲ کارگر دارای بیمه اجباری در استان
  • اعتلای ورزش کارگری با استفاده از ظرفیت‌های موجود
  • رتبه اول و دوم استان مرکزی در جذب تسهیلات و اشتغال‌زایی
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • خبرهای خوب مقابله با آسیب‌های اجتماعی مرتبط با زن و خانواده