Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: یکی از مواردی که در مهر ماه امسال مورد توجه قرار دارد موضوع ساعت اداری شناور ادارات از ۷ تا ۸:۳۰ صبح است که موضوع را به هیئت دولت پیشنهاد داده‌ایم و امیدواریم مورد توجه قرار گیرد. ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ اجتماعی تهران نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شهریار افندی‌زاده در جلسه هماهنگی استقبال از مهر 97 که صبح امروز با حضور محسن پورسید آقایی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و جمعی از مدیران و پرسنل پلیس راهور و معاونت حمل و نقل شهرداری تهران در سالن سوله مدیریت بحران منطقه 6 برگزار شد اظهار کرد: طی هفته‌های گذشته جلسات متعددی با پلیس راهور و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در خصوص تغییرات مورد نظر در طرح استقبال از مهر برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در این جلسات درخصوص برآیند اجرای طرح‌ها و هماهنگی‌های لازم در راستای کاهش ترافیک شهر تهران در مهر ماه تمهیداتی پیش‌بینی شده است.

افندی‌زاده بیان کرد: یکی از مواردی که در مهر ماه امسال مورد توجه قرار دارد موضوع ساعت اداری شناور ادارات از 7 تا 8:30 صبح است که البته ما این موضوع را به هیئت دولت پیشنهاد داده‌ایم و امیدواریم که این موضوع نیز مورد توافق دولت قرار بگیرد.

وی با اشاره به طرح اجرای ساعت اداری شناور پرسنل و کارکنان سازمان‌های دولتی بیان کرد: این طرح قرار است در صورت تصویب دولت از ساعت 7 تا 8:30 صبح به مدت دو هفته مهر ماه اجرا شود.

قائم مقام معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ادامه داد: تمهیداتی نیز برای جبران کسر کاری کارکنان دولت پیش‌بینی خواهد شد.

افندی‌زاده همچنین در خصوص برنامه‌ریزی دیگر برای دو هفته مهر ماه گفت: شورای عالی ترافیک  پایتخت ممنوعیت حمل کالا را در دو هفته اول مهر ماه از ساعت 6 تا 9 صبح را تصویب کرده است.

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین

تین نیوز

رییس پلیس راه استان البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ پیمان کرمی با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین در محدوده استان البرز گفت: این ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج قزوین حد فاصل استاندارد تا پل فردیس و در آزادراه کرج تهران محدوده فردیس تا گرمدره کرج سنگین است.

وی با اشاره به اینکه اکنون ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج قزوین روان گزارش شده است، بیان کرد: جاده کرج چالوس در محدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است و مسافران باید از محورهای جایگزین استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • حال و هوای ورزشگاه آزادی کمتر از ۲ ساعت مانده به شروع بازی پرسپولیس و سپاهان / فیلم
  • واردات خودرو‌های کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • وزیر صمت مطرح کرد: واردات خودروهای کارکرده منتظر مصوبه دولت
  • معلمان امشب منتظر هدیه دولت باشند؛ مبلغ چقدره؟
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند