Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:18:14 GMT

صوت/ مداحی کریمی در شب دوم محرم ۹۷ - مسجد الهادی(ع)

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۵۹۷۸

صوت/ مداحی کریمی در شب دوم محرم ۹۷ - مسجد الهادی(ع)

صوت مداحی محمود کریمی در دومین شب از مراسم دهه اول محرم ۹۷ در هیئت ثارالله مسجد الهادی(ع) منتشر شد. ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ فرهنگی دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، مراسم عزاداری دهه اول محرم از تاریخ از 19 شهریور به مدت 11 شب در حسینیه ثارالله مسجد الهادی(ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام مسعود عالی، سخنران این مراسم و محمدحسین پویانفر در آن مرثیه‌سرایی می‌کند. محمود کریمی در دومین شب محرم به مسجد الهادی (ع) آمد و به مرثیه‌سرایی پرداخت.

صوت این مراسم قابل شنیدن و دریافت از پیوست خبر است:

***آسمان نه روز بعد می تپد (روضه)

*** اول به مدینه مصطفی بر سر زد (زمینه جدید)

*** به دست و پای دل موی تو پیچید (واحد جدید)

*** یا صاحب اللواء یا ابوفاضل (شور جدید)

*** به دور ما که همه خون دل به ساغرهاست (شعر خوانی)

*** از زمین کربلا هر لحظه آید این ندا (مناجات)

انتهای پیام/

R1444/P1013197/S4,37/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ماه محرم مداحان اهل بیت امام حسین (ع) موکب تسنیم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه محرم مداحان اهل بیت امام حسین ع ماه محرم مداحان اهل بیت امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 بازدید 17 فیلم شهر هرت به کارگردانی کریم امینی و نویسندگان مهدی محمدنژادیان و پدرام کریمی محصول سال 1401 است.فیلم داستان پرویز و پرستو را روایت می‌کند که خرج خود را از راه سرکیسه کردن خانواده‌های پولدار درمی‌آورند. پرویز با کرایه کردن یک ماشین نعش‌کش به خانه مرده‌های پولدار می‌رود و با دادن آدرس آن‌ها به خواهرش پرستو شرایط کلاهبرداری را مهیا می‌کند. پرستو به‌عنوان همسر دوم متوفی و با یک صیغه‌نامه جعلی وارد مراسم می‌شود و با معرفی کردن خود به عنوان همسر مبلغی حق‌السکوت دریافت می‌کند. پرستو که 44 ساله است و نامزدش در زندان به سر می‌برد تلاش می‌کند او را آزاد کند. اما در یکی از کلاهبرداری‌های مشترک‌شان با پرویز اسیر باند خطرناک و مافیاییِ «سالار» می‌شوند که به تازگی مقدار زیادی دلار اختلاس کرده است.پژمان جمشیدی، شبنم مقدمی، بابک کریمی، اکبر رحمتی، شهین تسلیمی، بهناز پورفلاح، مهدی حاجی‌زاده، رضا نیلی، یاشار مؤمن‌زاده و شراره ارمغانی در این فیلم مقابل دوربین روزبه رایگا بازی کردند. محمد احمدی موسیقی متن این فیلم را ساخت و مستانه مهاجر این اثر را تدوین کرد. سکانس‌هایی از این فیلم سینمایی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • نویدکیا به هیچکس باج نمی‌دهد (عکس)
  • گزارش زنده: فولاد ۰-۰ مس رفسنجان
  • مسی‌ها آماده شکست دادن فولاد در هفته بیست و چهارم
  • آشنایی با اولین گلزن ایران در جام ملت‌های ۲۰۲۴ تایلند
  • برد خفیف ایران در نیمه نخست مقابل افغانستان
  • سکانس‌هایی از فیلم شهر هرت
  • زمین چمن مصنوعی شهید «سعید کریمی» در قم افتتاح شد
  • تشویق بی‌امان محرم نویدکیا از سوی هواداران سپاهان + فیلم
  • محرم تنها مربی بدون باخت؛ جواد نکونام به یحیی رسید!
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار