Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت گاز استان مازندران با بررسی نقاط حساس شبکه گازرسانی و تاسیسات، تمهیدات لازم را برای تامین پایدار گاز در شهرها و روستاهای شمال کشور در زمستان امسال اندیشیده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز، جعفر احمدپور، مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، با تاکید بر استفاده از فناوری‌ها و سیستم‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری جدید و روزآمد کردن آنها، گفت: از سیستم‌های جدید نرم‌افزاری و سخت‌افزاری باید در همه سطوح سازمان برای خدمت‌رسانی مطلوب و سریع به مشترکان استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نزدیک شدن نیمه دوم سال و فصل سرما اظهار کرد: با فرا رسیدن فصل سرما بازدید و بررسی تاسیسات، ایستگاه‌های تقلیل فشار گاز و خطوط شبکه و شیرهای گاز از جمله اولویت‌های کاری واحدهای بهره‌برداری شرکت گاز مازندران است تا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از توان و ظرفیت شرکت، تامین گاز پایدار، مستمر و ایمن برای مشترکان رقم بخورد.

احمدپور درباره مدیریت مصرف گاز از سوی مشترکان تصریح کرد: مدیریت مصرف گاز یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در صورت رعایت آن ازسوی مشترکان، افزون بر صرفه اقتصادی برای آنان، از بروز مشکلات در اوج مصرف جلوگیری می‌کند. همچنین، اطلاع‌رسانی دقیق، آگاهانه و شفاف، مردم را برای مقابله با سرما و رعایت الگوی صحیح مصرف یاری خواهد داد.

به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، واحد بهداشت، ایمنی و محیط زیست (اچ‌اس‌یی) این شرکت با همراهی روابط‌عمومی و با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی‌های لازم را درباره مسائل ایمنی و مصرف بهینه انجام خواهند داد تا زمستانی بدون حادثه همراه با استفاده بهینه از گاز را سپری کنیم.



منبع: شانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید از پروژه‌های توسعه‌ای غرب کشور از نزدیک به بررسی مشکلات و موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها پرداخت و بر آمادگی این شرکت برای راه‌اندازی و افتتاح (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) و ایستگاه تقویت فشار تاکید کرد.

وی در این بازدید با تأکید بر رفع موانع راه‌اندازی این پروژه‌ها و توجه به ضرورت‌های اقتصادی و محیط زیستی آنها به همکاری همه مدیریت‌ها و بخش‌های مختلف شرکت‌های نفت مناطق مرکزی و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب برای تسریع در راه‌اندازی آنها تا سفر رئیس‌جمهوری به استان ایلام تأکید کرد.

کارخانه (ان‌جی‌ال ۳۱۰۰) با هدف جمع‌آوری گازهای همراه نفت میدان‌های چشمه‌خوش، پایدار غرب، دهلران، دانان و آذر همچنین جلوگیری از سوزاندن گازهای همراه نفت احداث شده است و افزون بر سودآوری قابل توجه، آثار مثبت محیط زیستی فراوانی برای منطقه به همراه دارد.

کد خبر 6095788

دیگر خبرها

  • آب شرب ۲۵ هزار نفر در بهمئی پایدار شد
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • موشک با سوخت موم شمع به مدار رفت
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای ۴۲۰ میلیارد ریال طرح مرتبط با شرکت برق تربت حیدریه
  • افزوده شدن بیش از ۹۰ هزار مترمکعب به ظرفیت ذخیره آب شهرستان مشهد
  • نیاز مصرف برق کشور در سال جدید رشد شتابانی دارد