Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمصطفی رضوی، مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه اعلام کرد: این آزمون بر اساس مصوبه 81 شورای عالی حوزه‌های علمیه مبنی بر ارج نهادن به تلاش طلاب حافظ قرآن و نهج‌البلاغه در رشته‌های ثلث، نصف و کل قرآن و نهج‌البلاغه به‌صورت سالانه برگزار می­‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برگزاری سراسری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه اظهار کرد: ثبت‌ نام این آزمون از مورخ اول مهرماه سال جاری در سایت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه شروع و در روز جمعه مورخ 20 مهرماه سال جاری از ساعت 8 صبح به‌صورت همزمان در مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار خواهد شد.
رضوی افزود: شرکت‌کنندگان در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در دو بخش کتبی (حفظ و ترجمه و مفاهیم) و شفاهی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
مدیر قرآن و حدیث معاونت تهذیب حوزه‌های علمیه ضمن تأکید بر لزوم مطالعه دقیق آیین‌نامه آزمون، اضافه کرد: طلابی که در آزمون کتبی نمره 85 و بالاتر از آن را کسب کنند از شرکت در آزمون شفاهی معاف خواهند بود.
آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه؛ بزرگ‌ترین همایش قرآنی حوزه‌های علمیه
حجت‌الاسلام رضوی در ادامه از آزمون حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین همایش‌های قرآنی حوزه‌های علمیه یاد کرد و اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله با عنایت بزرگان و مسئولان حوزه شاهد حضور بیش از پیش طلاب در عرصه‌های قرآنی باشیم تا بتوانیم بخشی از مطالبات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در بخش قرآن و حدیث را محقق کنیم.
وی در پایان بیان کرد: نتایج آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه، 15 روز بعد از برگزاری آزمون از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه قابل مشاهده است.
اکبر پوستچیان
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ثبت نام آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج البلاغه حوزه های علمیه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری عل و فناوری آنا، با حضور رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.

در حاشیه برگزاری نشست هم‌اندیشی رؤسا واحد‌ها و مراکز آموزشی و مسئولان حراست دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان گیلان که با حضور محمدجواد فرهنگ، رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در سالن سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار شد، با حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، اسماعیل اقدامی با حفظ سمت به عنوان سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت منصوب شد.

اقدامی تجربیات زیادی از جمله رئیس خزانه‌داری دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، معاون توسعه و مدیریت منابع واحد لاهیجان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری آخرین مسافر بقیع در مدرسه علمیه خان شیراز
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • سرپرست حوزه معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد رشت معرفی شد
  • بازدید طلاب حوزه علمیه یاسوج از زندان مرکزی این شهر
  • برگزاری آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • برگزاری دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • رقابت ۲۶۱ نفر در آزمون اعطای معادل مدرک تحصیلی به حافظان قرآن کریم در گلستان
  • برگزاری شش پیش‌همایش و دریافت ۳۰۰ مقاله علمی
  • سالانه ۲۵ درصد تولید برق به واسطه ناترازی‌ها کم می‌شود