Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس مشکلی برای همراهی این تیم در بازی برگشت مقابل الدحیل‌قطر در لیگ قهرمانان آسیا ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس و نساجی‌مازندران اعلام کرد ملی پوشان خود را در بازی امروز دراختیار ندارد. علیرضا بیرانوند که همراه با تیم ملی در ازبکستان به سر می برد جای خود را در درون دروازه این تیم به بوژیدار رادشوویچ می‌دهد و بشار رسن هم به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی عراق مقابل کویت نمی تواند سرخپوشان را در هفته ششم لیگ برتر همراهی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسن که در بازی دوستانه تیم ملی کشورش دچار مصدومیت شده بود، شب گذشته به تهران بازگشت و کادر پزشکی پرسپولیس شرایط او را بررسی کرد.

آسیب دیدگی هافبک بازیساز پرسپولیس جدی نیست و این بازیکن می تواند در صورت صلاحدید کادر فنی پرسپولیس در ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل الدحیل قرار بگیرد.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۲۰:۳۰ امشب در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف نساجی مازندران می رود و روز دوشنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی با تیم الدحیل بازی خواهد کرد. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس بشار رسن برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها

به گزارش خبرنگار مهر، جدال تنگاتنگ پرسپولیس و استقلال در صدر جدول لیگ برتر فصل جاری همچنان ادامه دارد. استقلال در پایان هفته بیست و ششم با ۵۷ امتیاز در صدر جدول حضور دارد. همچنین پرسپولیس نیز با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد تا دو رقیب سنتی پایتخت همچنان برای کسب جام قهرمانی در تلاش باشند.

حالا سرخابی‌های پایتخت در چهار دیدار پیش روی خود که هر یک از آنها حکم فینال برای آنها را دارد باید مقابل تیم‌هایی قرار بگیرند که همچون خودشان دنبال امتیاز هستند.

پرسپولیس و استقلال سه بازی آتی خود را در تهران برگزار می‌کند. تنها تفاوت آنها در بازی خارج از خانه مربوط به نحوه سفر آنهاست. پرسپولیس با اتوبوس راهی قزوین برای دیدار با شمس آذر خواهد شد. این در حالی است که استقلال تهران برای بازی با نساجی به احتمال فراوان با هواپیما راهی ساری و سپس قائم‌شهر خواهد شد.

وضعیت جایگاه تیم‌ها در پایان هفته بیست و ششم نشان می‌دهد استقلال غیر از گل گهر سیرجان باید با سه تیم فولاد خوزستان، نساجی مازندران و پیکان تهران که خطر سقوط به لیگ یک را احساس می‌کنند بازی کنند. تیم‌هایی که بدون شک برای بقا در لیگ برتر چیزی جز کسب امتیاز از استقلال نمی‌خواهند.

پرسپولیس هم باید با هوادار و استقلال خوزستان که شرایط سختی در جدول دارند بازی کند که ناقوس سقوط در رختکن آنها به صدا درآمده است. همچنین سرخ‌ها با شمس آذر و مس رفسنجان که در نیمه بالای جدول حضور دارند هم بازی خواهند کرد.

جدول رقابت استقلال و پرسپولیس با حریفان خود در ۴ هفته پایانی

شرایط سرخابی‌ها در ۴ هفته پایانی نشان از توازن در هر دو مدعی مقابل رقیبانی دارد که دنبال امتیاز از میدان مسابقه با حریفان پرطرفدار تهرانی هستند. باید دید آنها می‌توانند یکی پس از دیگری نبردهای خود را با موفقیت طی کنند یا کوچک‌ترین غفلت باعث سقوط از صدر به رتبه‌های دیگر می‌شود.

کد خبر 6099105 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • برطرف شدن مصدومیت حسن یزدانی به شکل کامل؛ پادشاه آماده تاج گذاری!
  • اتفاق خوب برای پرسپولیس در بازی با نساجی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی