Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، سناتور «ریچارد بلک» از ایالت ویرجینیا، در اظهاراتی عنوان داشت که سرویس اطلاعات خارجی انگلیس در حال برنامه ریزی برای انجام حمله شیمیایی در ادلب و مقصر نشان دادن دولت و ارتش سوریه در این حمله است.

از مدت ها قبل اعلام شد که کشورهای غربی حامی تروریست ها در سوریه از جمله آمریکا، فرانسه و انگلیس در اندیشه انجام حملات سنگین به مواضع ارتش سوریه هستند و از همین رو در حال برنامه ریزی برای انجام حمله شیمیایی در ادلب و مقصر نشان دادن ارتش سوریه در این حمله و سپس بهره برداری نظامی و سیاسی از آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه روز گذشته وزارت دفاع روسیه با انتشار یک خبر فوری اعلام کرد: صحنه‌سازی از حمله‌شیمیائی ساختگیِ ارتش سوریه در ادلب آغاز شده است.

مرکز روسی آشتی سوریه در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: بر اساس خبرهای رسیده از طرف ساکنین استان ادلب در حال حاضر در منطقه مسکونی «جسر الشغور» (Jisr al-Shugur) صحنه سازی از حمله شیمیایی ارتش سوریه علیه ساکنین محلی آغاز شده است.

بیانیه مرکز روسی آشتی سوریه در ادامه می افزاید: برای اجرای این صحنه سازی از صبح گروه های فیلم برداری چندین شبکه خاورمیانه ای و همچنین شعبه محلی چند شبکه تلویزیونی خبری آمریکایی در محل حاضرشده اند.

بیانیه مذکور در ادامه تصریح می کند: تمامی صحنه های فیلم برداری شده در منطقه مسکونی «جسر الشغور» باید تا پایان امروز به این کانال ها تحویل داده شود.

این در حالی است که در آستانه آغاز احتمالی عملیات آزادسازی ادلب در سوریه از اشغال تروریست های مورد حمایت غرب، دیدارهای مقامات آمریکایی در منطقه افزایش داشته است. در همین راستا، نیروی هوایی روسیه نیز اخیراً برخی مواضع تروریست ها در اطراف ادلب را هدف قرار داده است.

به گزارش مهر، هرگاه ارتش سوریه عرصه را بر تروریست های متجاوز در اراضی این کشور تنگ می کند، کشورهای غربی به بهانه هایی از قبیل حمله شیمیایی، تلفات انسانی و غیره تمامی تلاش خود را برای جلوگیری از مقابله دمشق با تروریست های اجاره ای آنها به کار می گیرند.

گفتنی است در ۷ آوریل سال ۲۰۱۷، آمریکا با نسبت دادن حملات شیمیایی به دمشق، پایگاه هوائی الشعیرات سوریه را با ۵۹ موشک «تام هاوک» هدف قرار داده بود.

کد خبر 4401136 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: ادلب انگلیس حمله شیمیایی سناتور جمهوری خواه سوریه مردم علیه احتکار ایالات متحده آمریکا سوریه عراق روسیه ایران فلسطین رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ افغانستان بصره ادلب ترکیه عربستان سعودی آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری صبح دوشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی استان تهران که با حضور مدیران ادارات تشکیل شد، با تاکید بر برنامه محوری مسؤولان اظهار کرد: باید همه اقدامات منطبق بر برنامه باشد و در ارائه از زیاده گویی ها خودداری و بدون محاسبه منابع و محدودیت‌ها برآورد انجام ندهیم.

استاندار تهران با تاکید بر ضرورت انعطاف پذیری در برنامه‌ها گفت: با رعایت اصول و چارچوب‌ها و با توجه به اسناد بالادستی می‌توانیم به یک برنامه منعطف دست یابیم. فخاری با تاکید بر ارزیابی مدیران بر اساس عملکرد برنامه‌ها عنوان کرد: برنامه‌های ارائه شده باید طبق واقعیت‌ها باشند و برای مشارکت در برنامه ریزی استان نیازمند ادبیات مشترک میان همه مسؤولان هستیم.

وی با اشاره به برنامه ریزی و آینده پژوهی دستگاه‌ها و سازمان‌ها بیان کرد: برای برنامه ریزی باید انتقادها را شنید و یک برنامه عملیاتی، اجرایی و واقع گرایانه تنظیم کرد و نتیجه کار را در قالب عملکرد دستگاه‌ها به قضاوت مردم بگذاریم، چرا که در این صورت سطح پاسخگویی به مردم با کیفیت بیشتری انجام می‌شود.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه برنامه مورد ارائه توسط مدیران باید در بستر اتفاقات تنظیم و تهیه شود گفت: در این صورت است که نیازها و ضروریات شناخته می‌شود و می‌توان برای آن برنامه ریزی صحیح انجام داد، زمانی که مدیری در تعامل با مردم باشد نیازمندی‌ها و ضرورت‌ها را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی می‌کند.

وی با اشاره به همسو شدن افکار در مدیران بر ضرورت نظام برنامه ریزی تاکید و اظهار کرد: برای اداره کردن استان باید نسبت به میزان ظرفیت‌ها و محدودیت‌ها شناخت دقیق داشته باشیم.

فخاری در خصوص انتظارات از سازمان برنامه و بودجه در حوزه برنامه ریزی عنوان کرد: ضروری است که سازمان برنامه و بودجه از رخوت حضور در صحنه و توزیع کنندگی پول خارج و ناظر بر اقدامات اجرایی دستگاه‌ها در جهت تحقق برنامه شود و برای ارزیابی پروژه‌ها به میدان بیاید.

کد خبر 6097586

دیگر خبرها

  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • مدیران برای برنامه‌ ریزی در استان تهران نیازها را شناسایی کنند
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه را منهدم کرد
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • سن مناسب برای انجام تست دیابت