Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-19@06:24:17 GMT

تله فیلم «شهرام پاپر»به مرحله تولید رسید

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۶۴۹۷

تله فیلم «شهرام پاپر»به مرحله تولید رسید

به گزارش خبرنگار مهر، داستان تله فیلم «شهرام پاپر» در مورد جوانی است که از بچگی با کفتربازی مشغول می باشد اما هنوز مورد احترام اهالی است؛ یک نوستالژی از مردمانی که علیرغم زور و بازو پیرمردهای محل را مانندپیشکسوت می دانند و کودکان را با ملعبه ای اما با رفتاری ناپسند در خانه و خانواده وجامعه می خنداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کننده تله فیلم یادشده در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ضبط فیلم از تاریخ ۲۵ مردادماه آغاز شد، به خبرنگار مهر، گفت: این فیلم به صورت یک تله فیلم  ۸۰ دقیقه ای ضبط خواهد شد؛ در این فیلم سعی در بکارگیری متدی خاص از تهیه، کارگردانی، فیلمبرداری و تدوین شده چرا که هدف ارائه یک اثر متفاوت و خاص در این عرصه است.

یاسر عرب خالویی در ادامه گفت: دراین فیلم ابتدا با به تصویر کشیدن شخصیتی جذاب با تیپی که مورد علاقه عام می باشد کاراکتر اصلی فیلم را عرضه خواهیم کرد و به مرور این شخصیت و آن بُت رفتاری بد شکسته خواهد شد و الگویی مناسب و ایرانی و اسلامی جایگزین آن خواهد شد.

در این فیلم، یاسر عرب خالویی تهیه کننده، اکبرچمن نژادیان نویسنده و کارگردان، فاطمه احمدی مشاور ادبی فیلمنامه آرش ستاک به عنوان مدیر تولید، امیر دست زن گریمور و اسماعیل پرویزی مدیر تصویر برداری و فاطمه  رستمی مدیر برنامه ریزی با پروژه همکاری می کنند.

نویسنده و کارگردان این فیلم به خلاصه فیلمنامه «شهرام پاپر» پرداخت و گفت: شهر شیراز از دیر زمان پایتخت فرهنگ و هنر بوده ٰو هست؛ حافظ سعدی تخت جمشید و دیگر مزایای فرهنگی و هنری از خصوصیات این شهر است.

در تله فیلم یاد شده، مهدی امینی خواه، حدیث فولادوند، شهرام عبدلی، سیما مطلبی، محمود مقامی، زهره حمیدی، ابراهیم کوه خوایی، امیر ارسلان رزمی، علی کاراندیش، ارمغان تبریزی، سمیه خارستانی، سارا زارع، ابوالفضل حاتمی، شکیلا محمدی فر، سبحان زحمتکش، نوید امینی، صادق بهادری، عبدالرسول نیکخواه، اسماعیل یعقوبی، علی شیرازی و ستایش عباسی نقش آفرینی می کنند.

افزون بر این، دیگر عوامل سازنده این فیلم از جمله دستیار کارگردان: حسام صادقی، برنامه ریز ومنشی صحنه: هومان خسروی، دستیار برنامه ریز: اشکان قدمیان، مدیر تصویربرداری: حسن طوفانی، دستیار تصویر: عباس طوفانی، مدیر صدا برداری: حمید حامی و مهدی سپند آرا، گریم: امیر دست زن، عسل مرزبان و راضیه رفیعی، طراح صحنه و لباس : مهران جهاندیده و مدیر تولید: آرش ستاک، تدوین: عباس طوفانی و حسن طوفانی هستند.

کد خبر 4400942

منبع: مهر

کلیدواژه: تله فیلم تولید حدیث فولادوند مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد یاسوج بیرجند مجلس شورای اسلامی احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون

مدیر شبکه نسیم درباره جزئیات برنامه «مهمانی» ایرج طهماسب بیان کرد عوامل این برنامه در حال تمرین هستند و روز‌های آینده ضبط آن آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، محمدرضا خوشرو ـ مدیر شبکه نسیم ـ که در پشت صحنه برنامه «کودک شو» حاضر شده بود، درباره جزئیات برنامه «مهمانی» ایرج طهماسب در تلویزیون در پاسخ به پرسش خبرنگاران که آیا به پخش نوروز خواهد رسید، توضیح داد: این برنامه یک فصل از مجموعه «مهمانی» هست که در شرایط فعلی طراحی شده و مراحل پیش تولید آن از مدت‌ها قبل تاکنون به طول انجامیده و گروه به این نتیجه رسیده‌اند که با حمایت حامیان مالی در بیرون از سازمان صداوسیما، اتفاق خوبی رقم بخورد و یک برنامه شاد با حضور آقای طهماسب و عروسک‌ها داشته باشیم.

وی از کلاه قرمزی و پسرخاله به عنوان عروسک‌های غایب خبر داد و در عین حال عنوان کرد که دیگر عروسک‌های شاخص برنامه «کلاه قرمزی» و «مهمونی» در این برنامه حضور دارند.

خوشرو یادآور شد: با توجه به اینکه فرآیند تولید این برنامه پیچیده بوده و از طرفی، چون توسط حامیان مالی در بیرون از سازمان تولید می‌شود، فرآیند تولید از ساخت دکور گرفته تا موارد دیگر با تاخیر اتفاق افتاد.

به گفته مدیر شبکه نسیم ضبط برنامه «مهمانی» امروز فردا آغاز می‌شود.

خوشرو درباره پخش «مهمانی» گفت: تلاش می‌کنیم برنامه به پخش نوروز برسد. خود دوستان و به ویژه آقای طهماسب تمایل داشتند برنامه در ایام نوروز به پخش برسد.

در بازدید امروز اهالی رسانه از پشت صحنه برنامه «کودک شو»، همچنین بخش‌هایی از این ویژه‌برنامه با اجرای ملیکا شریفی‌نیا برای پخش در تحویل سال تلویزیون ضبط شد.

سیروس میمنت و سیاوش چراغی‌پور از بازیگرانی بودند که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشتند.

مدیر شبکه نسیم در خلال تصویربرداری ویژه برنامه نوروزی «کودک شو» که با حضور سیروس میمنت و سیاوش چراغی پور صورت گرفت، درباره این فصل از «کودک شو» عنوان کرد که این برنامه با تعییرات محتوایی همراه بوده؛ به ویژه اینکه در فصل جدید بازی‌های جدیدی هم طراحی شده‌اند.

وی گفت: «کودک شو» نسبت به فصل‌های گذشته قرار است فضایی بانشاط‌تر و با هیجان بیشتر داشته باشد؛ در همین زمینه هنرمندان و افرادی شناخته‌شده دیگر با حضور خانواده‌شان در برنامه شرکت کرده‌اند.

خوشرو همچنین از اضافه شدن موسیقی با حضور خوانندگان در ویژه‌برنامه نوروزی «کودک شو» خبر داد.

وی درباره بازخورد فصل جدید «کودک شو» بیان کرد: بر اساس بازخورد‌هایی که گرفتیم از این تغییری که ایجاد شده استقبال شده است به‌ویژه نسبت به بازی‌ها.

به گفته مدیر شبکه نسیم ویژه‌برنامه نوروزی «کودک شو» در ۱۰ قسمت برای ایام نوروز تولید و پخش می‌شود و پخش آن از یکم فروردین آغاز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استفاده یک سوم جامعه هدف از طرح فجرانه در خوزستان
  • آماده سازی محور‌های مواصلاتی کرمانشاه برای تردد مسافران نوروزی
  • «تگرگ» درباره تردید و تحیر کلید خورد/ «دوتایی» آماده نمایش شد
  • اکر ان فیلم او از خوزستان در هندوستان
  • «او» از علی حیاتی در هندوستان روی پرده رفت
  • بازگشت عروسک‌های محبوب به تلویزیون
  • از تولید ذرت تا اجرای طرح جهش تولید در مزارع فارس
  • فرود بوئینگ در هوای طوفانی + فیلم
  • سریال «اکازیون» نوروزی شد
  • پخش «اکازیون» به اولین روز نوروز رسید