Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@19:04:47 GMT

کی روش : با یک مسئله خطرناک مواجه هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۶۷۰۴

کی روش : با یک مسئله خطرناک مواجه هستیم

به گزارش پارس نیوز، کارلوس کی روش درباره نداشتن قرارداد با تیم‌ملی فوتبال ایران گفت: می دانم که به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم، ولی به عنوان یک مربی وظیفه خود می‌دانم که توجه رئیس فدراسیون فوتبال، اعضای هیات رئیسه فدراسیون و مسئولین ورزش را به این مسئله جلب کنم که ما می بایست بر حملاتی که به صورت سیستماتیک به سمت تیم ملی انجام می شود، نقطه پایانی را بگذاریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در ادامه تاکید کرد: می بایست جلوی اینگونه حملات سیستماتیک هم اکنون گرفته شود و من یکبار دیگر از ریاست و اعضای فدراسیون درخواست می‌کنم که از اینگونه حملات و صحبت‌ها که در تلاش هستند میان نسل جوان ما به صورت سیستماتیک تفرقه بیاندازند جلوگیری کنند. همه مطلع هستیم که در شرایط دشواری نه تنها در تیم ملی بلکه در کشور هستیم و ما نیازی به اینگونه صحبت‌های زشت و تمسخرآمیز نداریم و دقیقا در لحظه‌ای که نیاز به اتحاد بیشتر و در کنار هم بودن بیشتری داریم نباید اینگونه صحبت‌ها و حرفها مطرح بشود.  

کی روش بیان کرد: مطرح کردن اینگونه صحبت‌ها به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست و هدف آن بازیکنان تیم ملی و خود تیم ملی فوتبال است که به هیچ عنوان قابل قبول و دارای وجاهت نیست. چرا که اینگونه شرایط به این موضوع منتهی می‌.شود که ما ریسک و احتمال اینکه بازیکنان بیشتری را از دست بدهیم و تیم ملی لطمه بخورد، بیشتر شده و شرایطی هم که برای بازیکنی مانند سردار آزمون بوجود آمده باید حل شود.  

وی در ادامه اظهار داشت: این یک مساله بسیار فوری، جدی و خطرناکی است برای اینکه اگر بخواهیم روحیه و اتحاد تیم ملی را حفظ کنیم، نباید به اینگونه صحبت‌های تفرقه‌آمیز و صحبت‌هایی که تنها برای بوجود آوردن دو دستگی و لطمه زدن به تیم ملی مطرح می شود، بی تفاوت باشیم.  

کی روش در پایان افزود: می دانم شاید برخی افراد بگویند که من پایم را فراتر از حوزه مسئولیتم می گذارم بخاطر اینکه در حال حاضر به صورت رسمی سرمربی تیم ملی ایران نیستم اما وقتی با افرادی که قصد دارند به صورت مستقیم به منافع تیم ملی ایران لطمه وارد کنند مواجه می شویم، این امری کاملا غیر قابل قبول است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال سرمربی تیم ملی رئیس فدراسیون تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران نسل جوان تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی ایران پارس خطرناک مسئله مواجه کی روش پارس نیوز حرف های زشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند

به گزارش همشهری آنلاین،‌امام جعفر صادق علیه السلام، رئیس و بنیان‌گذار مکتب شیعه جعفری است. شخصیتی عالم و بزرگوار که در طول عمر ۶۵ ساله خود، بیش از چهار هزار شاگرد را در علوم و دانش‌های گوناگون فقهی، علمی، کلامی، توحیدی، ولایتی، حدیث نفس، معرفت‌شناسی و … آموزش دادند به طوری که چهره‌های علمی بزرگی مانند جابر بن حیان، زراره بن اعین، ابان بن تغلب، ابو حمزه ثمالی، هشام بن حکم، مفضل بن عمر و بسیاری شخصیت‌های شناخته‌شده و مطرح در مکتب آن حضرت علم و دانش آموختند. شاگردان امام صادق (ع) تنها از میان مردم شیعه مذهب نبودند، بلکه حتی مردمی از اهل سنت، یهودیان و مسیحیان هم در مکتب آن حضرت شاگردی کرده و از دانش و علم ایشان بهره بردند. حوزه‌های علمیه یادگار مکتب امام صادق (ع) بوده و طلبه‌های امروز، شاگردان و رهروان آن حضرت در تعلیم، تربیت، تحصیل و تدریس علوم دینی هستند.گزارش پیش رو زندگی طلبگی طلاب در حال تحصیل در حوزه علمیه شهرستان گرگان را به تصویر کشیده است.

طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی طلبگی کد خبر 849335 منبع: مهر برچسب‌ها استان مازندران امام خمینی خبر ویژه جامعه روحانیت مبارز

دیگر خبرها

  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • نباید صحبت‌های پیرمرد هوادار بازتاب داده می‌شد
  • سرمربی تیم فولاد: مگر چه گفتم که اینگونه جریمه کردند
  • عکس | طلبه ها اینگونه زندگی می‌کنند
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • عباس آخوندی: هر طرحی که در منطقه بر مبنای حذف قدرت‌های جهانی ارائه شود، از همان ابتدا با شکست مواجه خواهد شد
  • عفو بین‌الملل جواب شوخی کلوپ را داد! (عکس)‏
  • انواع قارچ‌های خطرناک را بشناسید
  • هشدار اورژانس ؛ این قارچ‌های خطرناک را مصرف نکنید