Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران امام حسین(علیه السلام) را شهید جنگ روانی دانست و ابراز کرد: دشمن اکنون با جنگ روانی به مقابله با نظام برخاسته چرا که در جنگ های نظامی، اقتصادی و فرهنگی، موفق نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام محمود علیخانی، سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد مازندران امروز (21 شهریور) در مراسم عزاداری امام حسین(علیه السلام) و یارانش در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی دیار علویان گفت: بحث قابل تامل و تفکر در ماجرای کربلا، وجود شک و تردید فراوان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: مراجعه به قرآن، بیانگر این امر است که شک و تردید مورد سرزنش و نکوهش، قرار می گیرد و به یقین، تاکید می شود.

 

حجت الاسلام علیخانی بیان کرد: برای حضرت ابراهیم(علیه السلام) جهت به یقین رسیدن از سوی خدا، ملکوت آسمان ها نشان داده شد و آن پیامبر با این علائم به یقین کامل رسید.

 

وی ابراز کرد: برخی افراد فقط در شناسنامه مسلمان هستند و به اعتقاد، مدرک و یقین نرسیده اند که این مهم بسیار باید مورد توجه باشد تا تمام مسلمانان به باور و یقین کامل پیرامون دین اسلام، دست یابند.

 

حجت الاسلام علیخانی گفت: در گرفتاری کربلا، عده ای دچار شک و تردید بودند و به «هل من ناصر ینصرنی» امام حسین(علیه السلام)، توجه نکردند.

 

وی اظهار کرد: افرادی در کربلا به یقین رسیدند نظیر حر که شیعه و عاقبت به خیر شد اما شمر که شیعه بود به یقین نرسید و  نگون بختی و عاقبت شوم را برای خود، برگزید.

 

حجت الاسلام علیخانی با تاکید بر اینکه کار فرهنگی باید با حلال ترین ابزارها صورت گیرد، بیان کرد: افرادی که معتقد و اهل یقین نیستند نباید از آنها، کمک گرفت.

 

وی، امام حسین(علیه السلام) را شهید جنگ روانی دانست و ابراز کرد: دشمن اکنون با جنگ روانی به مقابله با نظام برخاسته چرا که در جنگ های نظامی، اقتصادی و فرهنگی، موفق نبود.

 

حجت الاسلام علیخانی گفت: روز دوم ماه محرم همزمان با وارد شدن امام حسین(علیه السلام) و یارانش به کربلا بود که باید با تیزبینی بیشتر به عمق و اهداف کربلا، دست یافت.

 

به گزارش شبستان، امروز (21 شهریور) در روز دوم محرم، علیرضا مومنی خنکدار، زیارت عاشورا را قرائت کرد و به مداحی و شرح وقایع این روز در دشت کربلا پرداخت.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم اردبیل مجلس شیراز عزاداری محرم سوریه خبرگزاری شبستان ایلام رزمایش محمد رسول الله کانون های مساجد جنگ روانی امام حسین ع کربلا کانون های مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام غبیشاوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالا‌های ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.
او با بیان اینکه در سایر بندر‌های کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالا‌ها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسئولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.
او با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.
او با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعار‌هایی هستند که اسکتبار بر سر بقیه کشور‌ها می‌کوبند، اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.
حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز معلم گفت: معلم جایگاه نسبتا خوبی دارد، اما می‌تواند بهتر شود و نخبگان، روحانیت و تمام افرادی که می‌توانند باید در گسترش راه علم آموزی تلاش کنند.
او با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

دیگر خبرها

  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • حماسه وعده صادق بیش از عملیات‌های دیگر نیازمند روایت فتح است
  • خیزش دانشگاهیان اروپا و آمریکا نشانه بیداری اسلامی است
  • خون کودکان فلسطینی به ثمر نشسته است
  • باید یک تفاهم بزرگ رسانه‌ای میان ایران و عراق اتفاق بیفتد
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • مسجد و مدارس در روز شهادت امام صادق (ع) به هم می‌پیوندند
  • حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود