Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@15:46:41 GMT

شکارچی متخلف در شاهرود دستگیر شد/کشف ۱۰کیلو گوشت قوچ

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۶۸۸۸

شکارچی متخلف در شاهرود دستگیر شد/کشف ۱۰کیلو گوشت قوچ

علی‌اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با همکاری مسئول اطلاعات نیروی انتظامی بخش بسطام و مأموران محیط‌زیست شکارچی متخلف شناسایی و دستگیر شد، ابراز داشت: طی گشت و کنترل از مناطق ازاد در ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته در دهانه تورنه روستای میغان مأموران از خودروی پاترول مقدار حدود ۱۰ کیلو گوشت قوچ وحشی و یک‌کله قوچ دیگر کشف و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متهم پس از انتقال  به اداره محیط‌زیست شاهرود و تکمیل پرونده اطلاعات لازم در اختیار پلیس اطلاعات بسطام قرار گرفت و سپس به دستور ریاست محترم دادگاه بازداشت شد.

رئیس اداره محیط‌زیست شاهرود بابیان اینکه در خبر دیگری مامورین پناهگاه حیات‌وحش خوش ییلاق طی دو شبانه‌روز راهبندان و گشت و کنترل پیاده در ارتفاعات قلندرسر دو نفر متخلف را دستگیر کردند، ابراز داشت: این دو نفر که وارد منطقه حوزه چارملی شده بودند غروب روز گذشته در ارتفاعات قلندرسر مورد شناسایی قرار گرفتند.

قربانلو بابیان اینکه از این متخلفان یک قبضه سلاح پنج تیر روسی قاچاق به همراه فشنگ و دوربین شکاری کشف و ضبط شد، تصریح کرد: با همکاری پلیس اطلاعات میامی این دو متخلف دستگیر و برای ادامه روند پرونده خود بازداشت شدند.

وی افزود: از مردم و جوامع بومی و محلی تقاضا داریم چنانچه در مناطق آزاد یا تحت حفاظت محیط‌زیست متوجه رد یا نشانی از حضور شکارچیان شدند بلافاصله مراتب را به یگان حفاظت محیط‌زیست یا نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به رفع آن رسیدگی شود.

کد خبر 4401147

منبع: مهر

کلیدواژه: شکار و صید محيط زیست سمنان مردم علیه احتکار کرمانشاه بوشهر خبرگزاری مهر ماه محرم گرگان مشهد شیراز شهرکرد یاسوج بیرجند مجلس شورای اسلامی احتکار خرم آباد خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پزشک متخلف در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین نجف زاده گفت: پرونده تخلف یکی از پزشکان به اتهام اضافه دریافتی از بیماران به میزان ۱۲۲ میلیون ریال در شعبه پنجم بدوی تخصصی ویژه رسیدگی به تخلفات امور بهداشتی و درمانی شهرستان ارومیه رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی افزود: شعبه پس از بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن هرگونه اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و پزشک متخلف را  علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی به پرداخت یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر میزان اضافه دریافتی محکوم کرد.

نجف زاده گفت: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه تخلف اعلامی را در پی گزارش مردمی از سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و در بازرسی از اسناد و مدارک یکی از پزشکان کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • ۶۰ درصد غذا های المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • ۶۰ درصد غذاهای المپیک پاریس «غیرگوشتی» است
  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند
  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد