Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال ایران گفت: باخت مقابل تیم‌های بزرگ اشکالی ندارد و باید نقاط ضعف را در این بازی‌ها شناسایی و برطرف کرد بنابراین بازی با تیم‌هایی همچون ازبکستات دردی از تیم ملی دوا نمی‌کند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص بازی شب گذشته تیم ملی فوتبال برابر ازبکستان اظهار داشت: این اولین بازی تیم ملی بعد از جام جهانی فوتبال بود و برای شروع بازی بدی نبود اما ما باید تیم ملی بازی‌های تدارکاتی بیشتر و با تیم‌های قوی‌تری انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کادر فنی باید اشکالات تیم ملی را مرتفع کند تا با آمادگی کامل راهی جام ملت‌ها شود. مشکلاتی در خط حمله وجود دارد و تیم ملی نیاز به بازسازی در بخش‌هایی دارد. تیم ملی نباید در جام ملت‌ها دفاعی بازی‌کند و اگر تیم ما در رده‌بندی فیفا در آسیا اول است پس باید در زمین بازی هم تیم اول آسیا باشد. باید فوتبال رو به جلو بازی کنیم و نیاز به هماهنگی بیشتری بین بازیکنان تیم ملی در این زمینه وجود دارد.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد بازی‌های تدارکاتی تیم ملی تصریح کرد: در بازی با ازبکستان با کار انفرادی به گل رسیدیم و باید این کار در تیم ملی زیاد انجام شود. اگر می‌خواهیم تغییرات زیادی در تیم ملی داشته باشیم با این حریفان نمی‌توان کاری از پیش برد. باخت مقابل تیم‌های بزرگ اشکالی ندارد و باید نقاط ضعف را در این بازی‌ها شناسایی و برطرف کرد بنابراین بازی با تیم‌هایی همچون ازبکستات دردی از تیم ملی دوا نمی‌کند.
درخشان در مورد حضور کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی اظهار داشت: یک مربی می‌تواند در ۳ سال، کار فنی در تیم ملی انجام دهد و کی روش حدود ۷ سال سرمربی تیم ملی ایران بوده است و فقط در اصلاح ساختار دفاعی تیم عملکرد خوبی داشته است. ما در دو جام جهانی حضور داشتیم و جز دفاع کردن کاری نکردیم و در نهایت هم حذف شدیم. با آمدن مربی خارجی باید نوع فوتبال تغییر کند و چیزی به فوتبال اضافه شود، اما چیزی به فوتبال ایران اضافه نشده و هر چیزی بوده فقط روی تعصب، غیرت و تلاش بازیکنان بوده است.

وی درپایان خاطرنشان کرد: کی‌روش بازیکنان خود را از قبل انتخاب کرده و دیگر بازیکنی از لیگ نمی‌گیرد و در مجموع بهتر است بعد از جام ملت‌ها ادامه کار با این مربی خاتمه یابد.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ایران تیم ملی ازبکستان کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیر روابط‌عمومی فدراسیون اتاق‌های بازرگانی امارات متحده عربی، دراجلاس اتاق‌های بازرگانی عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا با ابراز خرسندی از سفر به اصفهان با تاکید بر استفاده از هوش مصنوعی و توسعه شبکه سازی گفت: اولین وظیفه ما به‌عنوان اتاق بازرگانی این است که تجارب را با یکدیگر به اشتراک بگذاریم و برای ارتقای شبکه‌سازی ارتباطات اتاق‌ها را بهبود ببخشیم.
عبد اله حسن محمد العامری با اشاره به اینکه در این مجمع باید توانایی کشور‌ها را در نظر گرفت، افزود: ما در امارات متحده عربی و در اتاق بازرگانی آمادگی کامل داریم تا تجارب دیگران را یاد بگیریم و تجارب خود را به اشتراک بگذاریم.
عبد اله حسن محمد العامری ادامه داد: تاکنون روابط خوبی با اتاق بازرگانی ایران داشته‌ایم، اما اکنون نیازمندیم بدانیم چه قدم‌هایی باید برداشته شود تا بتوانیم مسیر را برای بخش‌های خصوصی هموار کنیم.
مجمع گفتگوی همکاری آسیا Asia Cooperation Dialogue با هدف ارتقای همکاری و همگرایی منطقه‌ای بین دولت‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای آسیا در ژوئن ۲۰۰۲ در چاآم تایلند تأسیس شد و اکنون ۳۵ کشور در آن عضویت دارند.
ایران در ژوئن ۲۰۰۴ به این مجمع پیوست و در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان کشور پیشگام همکاری فرهنگی انتخاب شد.
در حال حاضر ریاست این مجمع بر عهده ایران است. کشور‌های بحرین، بنگلادش، برونئی دارالسلام، کامبوج، چین، هند، اندونزی، ژاپن، کره جنوبی، لائوس، مالزی، میانمار، پاکستان، فیلیپین، قطر، سنگاپور، تایلند، ویتنام، قزاقستان، کویت، عمان، سریلانکا، بوتان، مغولستان، امارات، روسیه، عربستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، افغانستان، ترکیه، نپال و فلسطین عضو مجمع گفتگوی همکاری آسیا ACD هستند.

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • ارتباط اتاق ها با هدف ارتقا شبکه سازی ارتقا یابد
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • برگزاری نشست «گردشگری بدون مرز در فضای همکاری کشورهای عضو اکو»
  • تبریک سرمربی فوتسال ازبکستان به ایران