Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@17:48:54 GMT

توس: رونالدو بهتر از مسی است

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۶۹۶۳

توس: رونالدو بهتر از مسی است

ستاره آرژانتینی سابق یوونتوس از دلیل برتری کریستیانو رونالدو بر لیونل مسی سخن به میان آورد.

به‌ گزارش ‌مشرق، کارلوس توس، یکی از بازیکنانی است که هم با کریستیانو رونالدو و هم با لیونل مسی هم‌بازی بوده است. توس در منچستریونایتد با رونالدو هم‌بازی بود و در تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین در کنار مسی بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن سرشناس آرژانتینی درباره دلیل برتری کریستیانو رونالدو بر مسی سخن به میان آورد و گفت‌: رونالدو عاشق تمرین کردن است و بیش از  هر بازیکنی تمرین می‌کند چرا که می‌خواهد از  هر نظر بهترین باشد. او بعد از  تمرین کردن با وجود خستگی زیاد به سالن بدنسازی می‌رفت. هرگز ندیدم که مسی بعد از  تمرین کردن به سالن بدنسازی برود. او بعد از  تمرین کردن، تمرین پنالتی و ضربه آزاد می‌کرد اما رونالدو به سالن بدنسازی می‌رفت تا بدن خود را روی فرم نگه دارد.

او در ادامه صحبت‌های خود ‌اضافه کرد: رونالدو، نخستین کسی بود که در تمرین حضور پیدا می‌کرد. اگر قرار بود تمرین ساعت ۹ باشد او هفت و نیم آنجا بود. یک روز به خود گفتم که باید زوتر از رونالدو به تمرین بروم. وقتی ساعت شش به تمرین رسیدم دیدم که رونالدو آنجا خوابیده بود.

توس در چند سالی که پیراهن یوونتوس را بر تن کرد عملکرد درخشانی از  خود نشان داد و از  محبوبیت بالایی در بین هواداران این تیم برخوردار است. او در حال‌ حاضر در بوکاجونیورز بازی می‌کند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی تحولات عراق برجام بارسلونا فوتبال کارلوس توس کریستیانو رونالدو لیونل مسی یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، النصر امشب در در تک دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی عربستان روبروی الخلیج به میدان خواهد رفت تا تکلیف یکی از دو تیمی که به بازی فینال صعود خواهند کرد مشخص شود نمی‌دونم که نفرستاد که.

فاصله النصر با الهلال در رقابت‌های لیگ عربستان به ۱۱ امتیاز رسیده و با توجه به اینکه تنها ۵ بازی تا پایان این مسابقات باقی مانده است بعید به نظر می‌رسد که آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی و بالا بردن جام در این رقابت داشته باشند.

اما رونالدو این فرصت را دارد که در رقابت‌های جام حذفی عربستان دومین جامش را با پیراهن النصر به دست آورد و به نظر می‌رسد که با تمام وجود آماده است تا نقش مهمی را برای این تیم در بازی امشب مرحله نیمه نهایی ایفا کند.

این ستاره پرتغالی با انتشار تصاویری از خودش در تمرینات النصر در صفحه رسمی اینستاگرامش هشدار مهمی به بازیکنان الخلیج داد و نوشت:« آماده!» تا به آنها نشان دهد که با تمام توانش در این بازی برای پیروزی تیمش تلاش خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • پیام ترسناک رونالدو: آماده جنگ! (عکس)
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • بدنسازان زنجان سال گذشته ۵۰ نشان کشوری کسب کردند
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • موراتا: خیلی‌ها بهتر از من بودند که حالا نیستند