Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، یوسف پیربوداقی رئیس مرکز آموزشی علمی کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه این دانشگاه با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای آینده این دانشگاه بیان کرد: تلاش برای اخذ مجوز پذیرش دانشجو، تلاش برای عرضه تولیدات فاخر فرهنگی و هنری، اجرای برنامه های فوق برنامه در راستای اهداف و آیین دانشگاه، پایبندی به قانون و مدیریت مشارکتی جزیی از برنامه هایی است که در این دانشگاه انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر سازمانی روی دو موضوع حساس است یکی وضع موجود و دیگری وضع مطلوب یا آنچه که می تواند باشد، حوزه فرهنگ و هنر حوزه باور است و «باید» در آن نقشی ندارد.

رئیس مرکز آموزشی علمی کاربردی فرهنگ وهنر ارومیه تصریح کرد: شیوه مدیریت مشارکتی به گونه ای است که باید همه یکدل و همزبان باشند و با بهره گیری از تمام توان و ظرفیت نیروی انسانی آن سازمان این امر ممکن می‌شود و نباید این مهم نادیده گرفته شود زیرا سازمان به این شیوه به رشد و تجلی خواهد رسید ولی در استان ما شیوه مشارکتی نادیده گرفته شده است.

 تبدیل دانش به صنعت، از اهداف دانشگاه علمی کاربردی است

بهمن حکیمان رئیس اسبق دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه نیز در ادامه این مراسم گفت: تبديل دانش به مهارت، مهارت به صنعت و به‌روز رسانی مهارت شغلی کارمندان شاغل در ادارات از جمله اهداف مهم دانشگاه علمی کاربردی است.

وی با اشاره به اهداف این دانشگاه بیان کرد: تبديل دانش به مهارت، مهارت به صنعت و به روز رسانی مهارت شغلی کارمندان شاغل در ادارات بوده و و دانش‌افزايی و افزايش سطح مدارک دانشگاهی کارمندان است.

حکیمان افزود: دانشگاه علمی کاربردی از سال 79 تاسیس گردیده و تاکنون 3 هزار و ۵۳۱ نفر از این دانشگاه فارغ التحصیل شده و درحال حاضر ۳۲۷ نفر دانشجو در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه مشغول به تحصیل بوده و مشکل اساتيد و مدرس وجود ندارد و مدرسين از اساتيد طراز اول هستند.

وی تصریح کرد: کسب رتبه اول در چند سال متوالی در حوزه های فرهنگی، کارآفرینی و آموزشی و شرکت در استارت تاپ ها ازجمله اقدامات چندساله دانشگاه فرهنگ و هنر ارومیه بود.

رئیس اسبق دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر ارومیه ادامه داد: مرکز علمی کاربردی 3 مرجع دارد که يکي راهبردی فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی، برنامه های فرهنگی مقررات و دستورالعمل های اجرايی و مالی اتوماسيون فرهنگ و هنر که به تمامی مسائل مالی نظارت می کند، آموزش و تطبيقی تابع جامع علمی کاربردی استان است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا خبرگزاری بین المللی قرآن خبرگزاری ایکنا آذربایجان غربی علمی کاربردی دانشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۷۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • دعوت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • رونمایی از سند ۵ ساله توسعه شاخص‌های آموزشی، فضاها و نیروی انسانی سیستان و بلوچستان
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • دولت باید راه را برای مشارکت فعالانه کارگران فراهم کند
  • نیاز جدی جامعه به نظریات بومی و کاربردی حوزه علوم انسانی
  • ضرورتِ هدایت نخبگان به سمت علوم انسانی
  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی