Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-01@19:06:10 GMT

شلوارک چرم برتن شیرهای آلمانی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۷۳۹۵

به گزارش ایلنا، باشگاه مونیخ 1860 به تازگی لباسی طراحی کرده که ماهیت آن از جشن بزرگ ماه اکتبر باوارایی‌ها گرفته شده است. سومین لباس این فصل تیم قدمت‌دار آلمان با نوارهای منحصر به فرد خود به عنوان یک سنت تبدیل شده است.

پیراهن از رنگ سفید و آبی تشکیل شده است و همچنین این کیت دارای شلوار چرمی شبیه به لباس سنتی lederhosen است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چند نسخه از این کیت جذاب برای فروش در اختیار طرفداران مونیخ 1860 قرار گرفته و قیمت آن با بسته بندی و هزینه پست حدود 80 پوند خواهد بود. طرفداران آلمانی می‌توانند از تاریخ 22 سپتامبر زمانی که شیرها با وین ویسبادن رو به رو می‌شوند، این لباس را برتن بازیکنان مشاهده کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: مونیخ 1860

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۷۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است

اولریکه گرو، پروفسور و کارشناس مسائل سیاسی آلمانی معتقد است اتحادیه اروپا به دلیل مشکلات داخلی، شکست نهاد‌های دولتی، فقدان بحث داخلی و فقدان هویت مشترک در آستانه فروپاشی است. 

به گفته این کارشناس اتحادیه اروپا پاسخی به این معضلات ندارد و حتی به آن فکر هم نمی‌کند، علاوه بر این، وضعیت با شکل گیری یک نظم جهانی چند قطبی تشدید می‌شود. 

این متخصص آلمانی نگران وضعیت فعلی و این واقعیت است که اروپا قادر به ارائه برنامه مثبت همکاری با آفریقا نیست و خود را از روسیه و چین منزوی می‌کند. گرو اشاره می‌کند که اروپایی‌ها بیشتر و بیشتر «احساس می‌کنند که اروپا از جانب ایالات متحده اداره می‌شود»، و برای همین احساس درماندگی دارند.

گرو گفت: اتحادیه اروپا دیگر برای شهروندان رضایت بخش نیست. خشم شهروندان در حال افزایش است، احساسات علیه اتحادیه اروپا بسیار زیاد است. رسوایی واکسن فایزر، خانم فون در لاین و - بله هر چیزی! موضع اتحادیه اروپا در قبال اسرائیل و غزه... یعنی حتی توافق آتش بس هم نداریم! و خیلی چیز‌های دیگر. خیلی چیز‌ها در هاله‌ای از ابهام هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • اتحادیه اروپا در هیچ حوزه سیاسی درست عمل نکرده است
  • کروس: وینیسیوس یکی از بهترین بازیکنان دنیا است
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • جنایات اسرائیل صدای کمدین معروف آلمانی را هم درآورد + عکس و فیلم
  • عکس/ ترور با لباس زنانه!
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • فرار بوفالو عظیم الجثه از چنگال شیرهای گرسنه | ویدئو
  • صورت بازیکن تیم آلمانی را خُرد کردند!