Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، با اعلام اسامی فیلم‌های حاضر در هجدهمین دوره جشنواره فیلم‌های ایرانی «یاری» این رویداد در تاریخ ۲۲ و ۲۳ سپتامبر در شهر استکهلم سوئد به مدیریت شیدا شفیعی در سالن سینما اسکاندیا برگزار می‌شود.

۱۳ فیلم کوتاه و سینمایی ایرانی به هجدهمین جشنواره فیلم‌های ایرانی «یاری» سوئد راه یافته‌اند.

در بخش فیلم‌های بلند ۷ فیلم حضور دارند که عبارتند از: سد معبر (محسن قرایی)، اسرافیل (آیدا پناهنده)، در وجه حامل (بهمن کامیار) مرداد (بهمن کامیار)، ماجان (رحمان سیفی‌آزاد)،‌ روز دروغ (یعقوب کشاورز) و آهوی پیشونی سفید (سیدجواد هاشمی).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 همچنین ٦ فیلم در بخش فیلم‌های کوتاه به قابت خواهند پرداخت که عبارتنداز: مثل بچه آدم (آرین وزیر دفتری)، حیوان (بهمن و بهرام آرک)، آر یو والیبال (محمد بخشی)، شخصی (سونیا حداد)،‌ پاسپورت (مهران همت زاده) و بوق ممتد (قصیده گلمکانی).

علیرضا مجلل، رضا باقر، مینا آذریان، سعید شریفیان و میکاییل هیلین آثار منتخب جشنواره را داوری می‌کنند و درنهایت دو تندیس بهترین فیلم کوتاه و بهترین فیلم سینمایی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

پژمان بازغی سفیر انجمن یاری در مراسم افتتاحیه این دوره حضور خواهد داشت و محسن کیایی، سیدجواد هاشمی و بهمن کامیار نیز مهمان‌های ویژه جشنواره هستند.

این جشنواره همه ساله درآمد حاصل از فروش بلیت فیلم‌های حاضر در جشنواره را برای حمایت از کودکان بی‌سرپرست ایرانی صرف می‌کند.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۷۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد

همشهری آنلاین: لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می شود.
آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد.این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

کد خبر 848140 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها خبر مهم جشنواره فيلم فجر فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • راهیابی تئاتر ۴۴۴ از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه»
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • «اتاق فرار» پرمخاطب‌ترین بسته فیلم کوتاه «هنر و تجربه» شد