Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@03:10:11 GMT

بیمه ها در بستن قرارداد با چشم پزشکان زور می گویند

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۷۶۰۱

بیمه ها در بستن قرارداد با چشم پزشکان زور می گویند

به گزارش خبرنگار مهر، امین اله نیک اقبالی روز چهارشنبه در نشست خبری بیست و هشتمین کنگره چشم پزشکی ایران که قرار است آبان ۹۷ در تهران برگزار شود، گفت: در دنیا، چشم پزشکی یک تفاوت عمده با سایر رشته های پزشکی دارد و از همین رو، هر کسی نمی تواند در این حوزه وارد شود و دخالت کند.

وی افزود: اگر کسی وارد حیطه چشم پزشکی شود، در واقع با چشم بیمار بازی می کند و احساس تعهد نسبت به او دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک اقبالی با اشاره به گروه عینک سازان و بینایی سنج ها، گفت: این گروه ها باید با چشم پزشک در تعامل باشند و حق دخالت در چشم پزشکی را ندارند. البته ما حرفه آنها را نادیده نمی گیریم.

وی در ادامه به عفونت های چشمی اشاره کرد و افزود: نگرانی چشم پزشکان از عفونت قرنیه و داخل چشمی است. زیرا، یک خراش می تواند منجر به زخم قرنیه شود. 

نیک اقبالی به لنزهای تماسی اشاره کرد و گفت: این لنزها نیز می توانند باعث زخم قرنیه شوند، از همین رو لازم است برای استفاده از آنها با چشم پزشک مشورت شود. همچنین، تب خال های چشمی نیز می تواند عوارض زیادی به دنبال داشته باشد.

عضو هیات مدیره انجمن چشم پزشکی ایران، در ادامه به قراردادهای بیمه ای اشاره کرد و افزود: به رغم اینکه در این سال ها هزینه های زیادی به ما تحمیل شده است، اما بیمه ها حرف ما را قبول ندارند و می گویند قرارداد جدید، باید ۲۰ درصد کمتر از قرارداد سال گذشته باشد.

کد خبر 4401193 حبیب احسنی پور

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن چشم پزشکی بدهی بیمه ها چشم پزشکی مردم علیه احتکار وزارت بهداشت سازمان غذا و دارو دارو هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بیماری های قلبی و عروقی سازمان نظام پزشکی داروسازی کمیسیون بهداشت و درمان طرح تحول سلامت دیابت تجهیزات پزشکی سرطان زوال عقل علیرضا رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۷۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!

مدافع گرجستانی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد.

به گزارش مشرق، گئورگی گولسیانی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان، اظهار داشت: سپاهان برای برد به آزادی نیامده بود و آنها فقط در زمین وقت تلف می‌کردند.

وی گفت: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند که این برای من جای سوال دارد. شاید پزشکان سپاهان در کیف خود جادویی داشتند که تا وارد زمین می‌شدند، بازیکنان آنها خوب می‌شدند.

گولسیانی افزود: ما به هفته‌های پایانی امیدوار هستیم و شک نکنید با تمام توان برای قهرمانی می‌جنگیم که بتوانیم دل هواداران را خوشحال کنیم.

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران به تساوی رسیدند تا پرسپولیس فرصت صدرنشین را از دست بدهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • نقش دولت در دریافت زیرمیزی توسط پزشکان
  • گولسیانی: پزشکان سپاهان بیشتر از بازیکنان آنها در زمین می‌دویدند!
  • الزام مراکز طرف قرار داد بیمه سلامت به ارائه خدمات پوشش بیمه‌ای
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مقام مسوول درباره مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی: در میهمانی شخصی رخ داده / ترجیح می‌دهیم در این مورد صحبتی نشود / معاون دادستان شیراز: تا کنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه بازداشت شده‌اند
  • جزئیاتی از مسمومیت پزشکان با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز
  • پشت پرده مسمومیت الکلی پزشکان در شیراز