Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:50:05 GMT

اعتصاب خلبانان در آلمان هزاران مسافر را سرگردان کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۷۶۶۲

اعتصاب خلبانان در آلمان هزاران مسافر را سرگردان کرد

اعتصاب خلبانان و خدمه پروازی خطوط هوایی "رایان ایر" در آلمان باعث سرگردانی هزاران مسافر شد.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این ایرلاین ایرلندی اعلام کرد به دلیل این اعتصابات مجبور به لغو ۱۵۰ پرواز از ۴۰۰ پرواز خود به مقصد آلمان یا از آلمان بوده شده است. رایان ایر این اقدام را غیر قابل قبول و غیر ضروری خوانده است و هشدار داده در صورت تداوم اعتصابات اقدام به تعدیل نیرو و بستن برخی از مراکز خود در آلمان خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتصاب خلبانان آلمانی به دعوت فدراسیون خلبانان و " وردی" آلمان صورت گرفت.

اعتصاب خلبانان آلمانی اندکی پس ازآن صورت می‌گیرد که این شرکت با اعتصابات مشابهی از طرف خدمه پروازی در کشورهای بلژیک، ایتالیا، هلند، اسپانیا و پرتغال مواجه شده بود. رایان ایر در ماه اوت با خلبانان ایتالیا برای پایان اعتصابات به توافق رسید که نخستین توافق با اتحادیه های کارگری در تاریخ این ایرلاین محسوب می‌شود. مارکوس وال- معاون اتحادیه خلبانان آلمان در واکنش به تهدید رایان ایر برای تعدیل نیرو گفت: این شیوه ای است که رایان ایر با کارکنانش برخورد می‌کند: فشار آوردن به آن ها و ترساندن از اخراج.

با این حال کنی جاکوب- مدیر بازاریابی این ایرلاین گفت: ما کسی را تهدید نکرده ایم بلکه اگر دست به اعتصاب بزنید دارای پیامدهای اقتصادی خواهد بود و در صورت تداوم آن مجبور به کاهش تعداد پایگاه ها و پرسنل خود در آلمان هستیم.

خلبانان به حقوق پایین خود در مقایسه با همکاران خود در دیگر ایرلاین‌ها اعتراض دارند. رایان ایر اما گفته که حقوق ها را افزایش داده و خلبانان آلمانی این شرکت در سال ۱۹۰هزار یورو حقوق دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام اعتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با سالروز شهادت علی اکبر شیرودی، سیصد و پنجاه و ششمین شب خاطره همراه با خاطره گویی هم رزمان این شهید در آسمان غرب با حضور خانواده شهید شیرودی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

روایت خلبانان هوانیروز ارتش در اولین روزهای دفاع مقدس و اکران فیلم «آسمان غرب» از جمله برنامه‌های شب خاطره مذکور است.

شب خاطره مورد اشاره امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۳۰: ۱۶ در سالن سوره حوزه هنری انقلاب اسلامی واقع در خیابان سمیه، نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود.

کد خبر 6088429 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • اعتصاب بی‌سابقه کارکنان فرودگاه‌های فرانسه/ صدها پرواز زمینگیر شدند
  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • نیشکر هفت تپه؛ از سرخط اعتصابات کارگری به پیشتازی سنگر تولید
  • پنجشنبه سیاه در فرودگاه‌های فرانسه
  • شب خاطره خلبانان هوانیروز در حوزه هنری می شود