Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-30@10:51:29 GMT

تجمع کارگران تعدیلی پارس میلنگ بابت مطالبات مزدی

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۷۷۸۷

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران بیکار شده کارخانه پارس میلنگ تاکستان از ساعت ۹صبح امروز (۲۱ شهریور ماه) در مقابل ورودی این واحد تولیدی تجمع کردند.

علت اعتراض کارگران، تعدیل ۴۰ نفر از کارگران کارخانه در اوایل شهریور ماه سال جاری‌ست درحالی‌که آنها خواستار بازگشت به کار و پرداخت معوقات حقوقی خود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگران که تاکنون چندین بار پیگیر وضعیت شغلی و دریافت مطالبات مزدی خود از کارفرما بوده‌اند، گفتند: قرار بود صبح امروز بخشی از مطالباتمان از سوی کارفرما محاسبه و پرداخت شود اما تا این لحظه هیچ پولی به حسابمان واریز نشده و ما منتظر هستیم.

از قرار معلوم کارفرما برای کم کردن هزینه‌های کارخانه؛ اقدام به تعدیل این ۴۰ نفر کرده است.

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، عطااللّه هاشمی، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: انتظار کشاورزان برای اعلام جایزه تحویل گندم چه زمانی به پایان می‌رسد؟

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

کد خبر: 1228966 برچسب‌ها گندم

دیگر خبرها

  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • حدود ۱۰۰ درصد مطالبات کارگران در مهاباد بروز است
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی از حقوق متقابل کارگر و کارفرما
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • باید به کارگران به عنوان سنگرداران جنگ اقتصادی توجه شود
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • حمایت بانک مسکن از خانواده‌ها با پرداخت بیش از ۴۴ هزار فقره تسهیلات در سال ۱۴۰۲