Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه ای اقدامات اخیر آمریکا علیه فلسطینی ها را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المنار»، جنبش حزب الله لبنان اقدامات اخیر آمریکا علیه فلسطینی ها را محکوم کرده و تاکید کرد که واشنگتن از همه شیوه های کثیف برای دشمنی با فلسطین استفاده می کند.

 

در بیانیه جنبش حزب الله آمده است که به رسمیت شناختن بیت المقدس به عنوان پایتخت اسرائیل،انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس،قطع کمک های مالی به فلسطینی های ساکن غزه،قطه کمک به سازمان مهاجران فلسطینی (آنروا) و توقف کمک های مالی به بیمارستان های بیت المقدس همگی «شیوه های کثیف» آمریکا برای حمله به فلسطین و ادامه دشمنی با آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حزب الله تاکید کرد که قطع کمک های مالی آمریکا به آنروا نشان می دهد که کمک هایی که پیش از این آمریکا تحت عنوان کمک های بشردوستانه انجام داده است،دروغ بوده و با اهداف دیگری انجام شده است.

 

در این بیانیه همچنین تاکید شده است که آمریکا با اقدامات اخیرش نشان داد که بر خلاف آنچه ادعا می کند دوست ملت فلسطین و حامی فرآیند صلح نیست.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس ماه محرم سوریه اردبیل ایلام مقابله با جنگ اقتصادی جنگ اقتصادی احتکار خامنه ای آیت الله خامنه ای حزب الله آمریکا فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۷۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به جنبش حمایت از آزادی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گفت: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ناصر کنعانی در شبکه ایکس نوشت: جنبش حمایت از آزادی فلسطین از دانشگاه‌های آمریکا به دانشگاه‌ها و خیابان‌های اروپا رسیده است.

وی افزود: خون و اشک و آه کودکان و زنان مظلوم غزه طوفان می‌کند، وجدان‌های بیدار را به حرکت درآورده و خواب اشغالگران صهیونیست را آشفته‌تر کرده است….

کنعانی ادامه داد: «فلسطین را آزاد کنید» اکنون یک شعار و یک مطالبه جهانی است.

کد خبر 749836

دیگر خبرها

  • شمال یمن بمباران شد
  • کنعانی: «فلسطین را آزاد کنید» یک شعار و مطالبه جهانی است
  • مردم دنیا متوجه ماهیت کثیف و خونریز رژیم غاصب صهیونیستی شده‌اند
  • چهره اعتراضات دانشجویی آمریکا: «از دانشجویان ایرانی برای حمایت از جنبش‌مان متشکریم»
  • استقبال سخنگوی جنبش فتح از طرح گفت‌وگو با حماس به میزبانی چین
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • جنبش دانشجویی آمریکا اراده لازم برای تغییر را دارد
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد