Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با اشاره به اینکه آمران به معروف و ناهیان از منکر حافظان دین و شریعت هستند، افزود: این افراد در راه دین و ارزش ها ایستاده اند و صحنه را ترک نمی کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان ازخرم آباد، آیت الله سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، امروز(21شهریور) در جمع خبرنگاران، گفت: آمران به معروف و ناهیان از منکر حافظان دین، شریعت و ارزش ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی  با بیان اینکه خدا از مومنان دفاع می کند و به آنان یاری می رساند، افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر در راه دین خدا ایستاده اند و هرگز صحنه را ترک نمی کنند.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه مومن ضعیف، ذلیل و خار نیست، اظهار داشت: مومن هرگز زیر بار ذلت نمی رود و با عزت نفس خودش را حفظ می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، عاشورا تجلی امر به معروف و نهی از منکر است، ابراز کرد: مومنان همیشه در صحنه دفاع از دین، انقلاب و ارزش های اسلامی حاضر هستند.

 

وی نهادینه سازی فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را بستر ریشه کن کردن جور و فساد دانست و خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر بستر مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض  است.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه امروز دشمنان تلاش می کنند امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه خدشه دار کنند، افزود: هرگز ظالمان و بی تقوایان نمی توانند امر به معروف و نهی از منکر را تعطیل کنند.

 

وی اظهار کرد: امام حسین(ع) در نهضت عاشورا درس شرافت، کرامت، بندگی و آزادی را به بشریت و آزادی خواهان آموخت.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان، آمران به معروف و ناهیان از منکر به دنبال اجرای حکم الهی هستند، افزود: امروز تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای عمومی است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه محرم مجلس عزاداری امام حسین ع اردبیل شیراز جنگ اقتصادی بندرعباس عزاداری محرم عاشورا نهضت عاشورا تقویت فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۸۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: چندثانیه

tags # اخبار هواشناسی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ضرغامی: امروز برخی آمران جز «هل الدین الاالبغض» نمی‌شناسند
  • (ویدئو) مجری معروف اخبار هواشناسی حقوقش از صداوسیما را فاش کرد
  • کنایه تند وزیر به آمران حجاب :هل الدین الا البغض
  • کنایه ضرغامی به برخورد تند آمران حجاب /مطهری می‌گفت «هل الدین الاالحب»، آمران می‌گویند «هل الدین الاالبغض»
  • کنایه تند ضرغامی به برخورد آمران حجاب
  • فیلم| تصاویر دیدنی از زنده شدن آبشارهای کوه معروف بیستون
  • مطابق با سیره امام صادق(ع) نهی از منکر باید همراه با محبت باشد
  • فیلم دیدنی؛ آبشار‌های کوه معروف بیستون دوباره زنده شدند
  • تصاویر دیدنی از زنده شدن آبشارهای کوه معروف بیستون
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید