Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی. (ایرنا/ عبدالله حیدری) گشایش ورزشگاه شهدای اسلامشهر. (ایرنا/ فرج صمدی) رزمایش عاشوراییان سپاهیان محمد رسول‌الله(ص) در مشهد‎. (مهر/ رامین صفاری) مراسم وداع با پیکر شهید ابوالفضل کلهر پس از 36 سال. (مهر/ سعیدرضا رضوی) حال و هوای تهران در نخستین شب محرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(برنا/ سارا عبدالهی) دومین شب مراسم عزاداری در خانه کارگر. (ایلنا/ علیرضا رمضانی) مراسم عزاداری در مسجد ارک تهران. (تسنیم/ محمود حسینی)
مراسم عزاداری ایام محرم در تهران. (مهر) علم‌بندان در روستای هزاوه اراک. (میزان/ عادل عزیزی) برگزاری تعزیه در پیاده راه فرهنگی رشت‎. (ایرنا/ مجتبی محمدی) مراسم تشییع پیکر زنده‌یاد پیتر سلیمانی‌پور آهنگساز و نوازنده سازهای بادی. (هنرآنلاین/ احمد آقاسیانی) خرید لوازم التحریر در خرم‌آباد. (تسنیم/ عزیز بابانژاد) مزرعه آفتاب‌گردان تاکستان. (باشگاه خبرنگاران/ مجتبی محسنی) مراسم یادبود یازده سپتامبر پوتین در کنار کارگران مرکز تأسیستان بلشوی کامن کودک زخمی پس از انفجار در جلال‌آباد افغانستان دانشجویان و دانش‌آموزان بانداآچه در آغاز ماه محرم اولین ماه قمری مسابقه بدنسازی در کره جنوبی جشن سنتی و ملی کره شمالی اثر هنری با تکنیک برش کاغذی چینی در موزه لندن مرد سعودی پوشیده از زنبور عسل معبد طلایی در آمریتسار تصویر ماهواره‌ای از توفان در ساحل شرقی آمریکا

منبع: فرارو

کلیدواژه: امروز به روایت تصویر عکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۸۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، مستند پرتره «ابوجهاد، پدر جهاد» ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت برای نخستین بار از شبکه مستند سیما پخش می‌شود و بازپخش آن روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ساعت ۳۰ دقیقه بامداد و ۱۵:۳۰ خواهد بود.

احمد جبرئیل دبیرکل جبهه خلق برای آزادی فلسطین، هم‌پیمان راهبردی ایران و سوریه، عضو بیشتر ائتلاف‌های فلسطینی و مخالف رویکرد سازش و مذاکره با رژیم صهیونیستی بود. او از نظر رژیم صهیونیستی یکی از سرسخت‌ترین دشمنان این رژیم به شمار می‌آمد و به همین دلیل نیز بارها برای ربودن و ترور او تلاش شده است.

مستند «ابوجهاد، پدر جهاد» به همت گروه مستند بنیاد فرهنگی روایت فتح تهیه شده است.

دیگر خبرها

  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت کیفیت هوای پایتخت امروز سه شنبه
  • کیفیت هوای امروز تهران
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد