Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش کانون خبرنگارایکنا، نبأ؛ مراسم افتتاح بسیج رسانه شهرستان کوهبنان با حضور امام جمعه، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، جمعی از فرماندهان نظامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل حوزه شهری موسی بن جعفر(ع) کوهبنان برگزار شد.
در این مراسم عباس زاهدی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان گفت: باید در مقابل دشمنان که جنگ رسانه به راه انداخته‌اند با اطلاع‌ر‌سانی، شفافیت ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: در این عرصه استکبار جهانی تصویرسازی مقتدر از دشمن و تصویرسازی منفی از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد اختلاف را دنبال می‌کند. لذا، به‌دنبال تغییر رفتار و تغییر نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان تأکید کرد: دشمنان با بهره جستن از ماهواره و فضای مجازی به‌دنبال ضربه زدن به ما هستند در حالی که خودشان سر و پا مشکل دارند.
وی ادامه داد: کوچکترین حادثه‌ای در کشورمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن بر روی خبرگزاری‌ها قرار می‌گیرد که این مهم، نشان از آزادی مطبوعات و خبرگزاری‌ها دارد.
زاهدی با بیان اینکه نظام ما نظامی دینی و مردمی است که در رأس نظام‌های دموکراسی جهان قرار دارد، گفت: باید کارها با روحیه جهادی اجرایی شوند چراکه بسیاری از دستگاه‌ها با استعداد ویژه و تلاش شبانه‌روزی جوانان و نوجوانان رقم خورده؛ رسانه‌ها باید کارها را برجسته و مردم را به آینده امیدوار کنند چون دشمن در فضای مجازی به‌دنبال تخریب است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کوهبنان بیان کرد: دشمن به‌دنبال تصویرسازی منفی علیه نظام مقدس جمهوری است؛ افراد خلافکار را به‌عنوان افرادی بی‌گناه معرفی می‌کنند تا از آنان اسطوره بسازند، در حالی که خود آن افراد بر اشتباه‌شان تأکید دارند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همچنین به‌دنبال متلاشی کردن انسجام داخلی هستند و در مناسبت‌های مختلف قوا را زیر سؤال می‌برند یا قوا را علیه هم وا می‌دارند، گفت: در جنگ اقتصادی هم دشمنان به‌دنبال ایجاد نارضایتی در جامعه هستند که وظیفه خبرنگاران تولید محتواست تا در فضای مجازی به خوبی از نظام اسلامی دفاع کنیم و خدمات انجام شده را بیان کنیم در حالی که دشمنی و تحریم علیه ما به چشم می‌خورد.
زاهدی با بیان اینکه کارکرد رسانه باید انقلابی و جهادی باشد، اظهار کرد: دشمنان جنگ اقتصادی و فرهنگی را علیه ما تدارک دیده‌اند ولی سپاه پاسداران در مقابل توطئه‌گران با اقتدار و صلابت ایستاده است.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: دشمن نظام مقدس جمهوری اسلام کارکرد رسانه ها شفافیت سازی کوهبنان بسیج رسانه ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۸۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • ۸ نکته درباره‌ افکار و خطاهای شناختی/ چطور خشم خود را کنترل کنیم؟
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟