Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:54:29 GMT

برداشت یاقوت سرخ در کویر

تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۵۸۸۸۳۷

برداشت یاقوت سرخ در کویر

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ لطفعلی زاده مدير باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: استان کرمان با سطح زیر کشت حدود 3000 هکتار با تولید 31000 تن یکی از مناطق مستعد تولید انار در کشور محسوب می شود.

وی افزود:این محصول یکی از محصولات مهم باغباني استان بوده ودارای تنوع ارقام وعملکرد قابل توجه اي است به طوریکه محصول تولیدی باغات انار استان قابليت مصرف تازه خوری و صادرات را دارد وبرداشت اناراز باغات استان ازاوائل شهریور ماه شروع و تا آبان ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدير باغباني سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: شهرستان کرمان نیز با سطح زیر کشت 914 هکتار و تولید سالانه 12 هزار تن یکی از مهمترین مناطق پرورش درختان انار در سطح استان به حساب می آید.

لطفعلي زاده در پايان اظهار داشت: محصول انار استان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده،که با برنامه ریزی و رعایت اصول به باغی در باغات استان می توان میزان تولید را در واحد سطح افزایش داد.


انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۵۸۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز قمرزاده عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: برداشت محصول چغندرقند از سطح پنج هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع کشاورزی شهرستان دزفول آغاز شده است.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: همچنین تعداد ۲۹ ماشین‌آلات کار برداشت چغندرقند را در شهرستان دزفول انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: پیش بینی شده حدود ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع شهرستان دزفول برداشت و به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏شود.

مدیر جهاد کشاورزی دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله به صورت پاییزه کشت می‌شود.

کد خبر 6088141

دیگر خبرها

  • گوجه فرنگی شهرستان مهر در راه بازار‌های جهانی
  • آغاز مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی در بخش نگین کویر فهرج
  • برداشت چغندر قند از اراضی کشاورزی خوزستان
  • جلوه زیبای گل محمدی در باغات اشکذر
  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • پیچیده شدن عطر خوش گل‌های محمدی در خراسان جنوبی + فیلم
  • برداشت گندم از مزارع شهرستان دشتی
  • بارندگی‌ شدید موجب توقف برداشت مقطعی پیاز شد
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم